Autor |
Wiadomość |
Lokisyn
Administrator
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 2203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Trudno jest wywołać ten dźwięk, a Krakua na dodatek go nie zna. Na razie nikt nie wie o tej mocy Klakków.
|
|
Sob 22:14, 06 Wrz 2008 |
|
|
|
|
Lemonardo
Administrator
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 4378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
| | | | Ciekawostka: Shadow Matoran może wyleczyć nie tylko krzyk Klakka. Może to też zrobić Toa Dźwięku, lecz musiałby wywołać dźwięk o odpowiedniej częstotliwości, a błąd mógłby prowadzić do śmierci Matoranina. |
Podsumowując: Krakua miał okazję i sposobność wyleczyć Takanuvę, ale mu się nie chciało? |
Podsumowując: W tym czasie nikt jeszcze nie wiedział (i nadal nikt nie wie) o istnieniu jakiegokolwiek lekarstwa.
|
|
Nie 6:59, 07 Wrz 2008 |
|
|
Apokalips
Moderator
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 3076
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
... Coś jak Brązowa nuta tylko wywołuje inną reakcje. Fajna sprawa, pewnie dlatego w Brother in Arms ktoś ma wykosić Krahkue.
|
|
Nie 11:20, 07 Wrz 2008 |
|
|
Lemonardo
Administrator
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 4378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
| | ... Coś jak Brązowa nuta tylko wywołuje inną reakcje. Fajna sprawa, pewnie dlatego w Brother in Arms ktoś ma wykosić Krahkue. |
Apo, Vultraz miał zniszczyć Krakuę jako Matoranina, i to pięć lat przed stworzeniem Pijawek Cienia...
|
|
Nie 11:36, 07 Wrz 2008 |
|
|
Apokalips
Moderator
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 3076
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
W sumie racja... To ciekawe czemu miało to zapobiec.
|
|
Nie 12:19, 07 Wrz 2008 |
|
|
Mertis
Dawny Moderator
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 1900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: z Gliwic
|
|
|
|
pojawieniu się Krakuy w przyszłości i przekazania informacji komuś tam .
|
|
Nie 15:26, 07 Wrz 2008 |
|
|
Toa Protodermis
Redaktor
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 2090
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | | | ... Coś jak Brązowa nuta tylko wywołuje inną reakcje. Fajna sprawa, pewnie dlatego w Brother in Arms ktoś ma wykosić Krahkue. |
Apo, Vultraz miał zniszczyć Krakuę jako Matoranina, i to pięć lat przed stworzeniem Pijawek Cienia... |
Kraata też mają podobne funkcje, tylko że nieco słabsze i działające inaczej niż w przypadku SL. Może infekcję Kraata też da się tak wyleczyć?
|
|
Nie 17:29, 07 Wrz 2008 |
|
|
Lemonardo
Administrator
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 4378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Ciekawostka. Pod koniec 2006r Lego zmieniło fabułę, tak by mógł rozegrać sie restart. W oryginale 2008 też miało opowiadać o Inika/Mahri. Fabuła potoczyłaby się tak:
-Na koniec 2007 Toa Mahri nie rozdzieliliby się i wszyscy popłynęliby do Karda Nui, nie tylko Matoro. Matoro nie zginąłby wtedy, gdyz w oryginalnej wersji do ożywienia Mata Nuiego nie wystarczyłoby założenie Maski Życia w Karda Nui.
-W Karda Nui Toa Mahri zmieniliby się w latających Toa, których nazwy nigdy nie poznamy.
-Ostatnia Bitwa rozgrywałaby się o życie Wielkiego Ducha, nie o jego obudzenie.
-Na koniec 2008 Matoro dowiedziałby się jak ożywić Mata Nui i poświęciłby swe życie wskrzeszając Wielkiego Ducha.
|
|
Nie 19:57, 07 Wrz 2008 |
|
|
Kraahkanuva
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 766
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nynrah/Toruń Ranga: Przywódca BCF
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Nowa gra z mistika! A na bionicle.com nowy filmik z pojazdami!
|
|
Pon 13:43, 08 Wrz 2008 |
|
|
Lemonardo
Administrator
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 4378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Ta muza jest zawalista! Sama gra już trochę mniej, ale też niezła.
|
|
Pon 14:42, 08 Wrz 2008 |
|
|
Coen
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Fire Den
|
|
|
|
Poprę Lemusa, muzyka jest świetna, byłoby miło gdyby Lego ją udostępniło na [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Pon 14:48, 08 Wrz 2008 |
|
|
Jallerus Mahrius
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
|
|
|
COś mi się zdaje że to będzie mój nr 1 zamiast ,,Caught in dream"
|
|
Pon 14:51, 08 Wrz 2008 |
|
|
DD
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 3797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się bierze dyfrakcja światła?
|
|
|
|
Muzyka rzeczywiściew świetna. Gitarki, heroizm i fajna nutra w jednym,
Oby słowa w niej też była takie fajne
|
|
Pon 15:15, 08 Wrz 2008 |
|
|
Apokalips
Moderator
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 3076
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Ta muza to nie przeróbka jakiegoś znanego kawałka? Tak mi się wydaje w tle słychac jakby Theme z któregoś filmu o Bio... Chyba z MoL Ta muza z menu gry.
Ostatnio zmieniony przez Apokalips dnia Pon 15:46, 08 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 15:45, 08 Wrz 2008 |
|
|
Kraahkanuva
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 766
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nynrah/Toruń Ranga: Przywódca BCF
|
|
|
|
Fakt, muza jak narazie najlepsza! pewnie już niedługo będzie na bio.com, na poczatku roku też tak bło, najpierw gra w której słychać bło muzyke, a później sama muzyka.....
|
|
Pon 17:29, 08 Wrz 2008 |
|
|
|