Autor |
Wiadomość |
DD
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 3797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się bierze dyfrakcja światła?
|
|
|
|
Erm...czemu mi to się pojawia?
|
|
Śro 19:57, 07 Wrz 2016 |
|
|
|
|
-Krzyk-
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1400
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: ? Gdzie? Jak?
|
|
|
|
Bo napisałeś identycznego posta tutaj. Sam zauważyłem, że nie można powtarzać postów po paru rundach w Co to za userze.
|
|
Śro 20:08, 07 Wrz 2016 |
|
|
DD
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 3797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się bierze dyfrakcja światła?
|
|
|
|
...ale to jest głupie - co teraz mam za każdym razem wymyślać inną kombinację słów, nawet przy takich błahostkach jak survivory?
Ostatnio zmieniony przez DD dnia Śro 20:17, 07 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 20:17, 07 Wrz 2016 |
|
|
-Krzyk-
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1400
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: ? Gdzie? Jak?
|
|
|
|
Wystarczy inna kombinacja znaków. Jakbyś usunął kropkę, to pewnie by przeszło . Ale kolejnym razem nie wiem, "me" napisać z wielkiej litery? Nie jestem pewien czy rozmiary liter są rozróżniane w kontekście powtarzania postów.
|
|
Śro 20:27, 07 Wrz 2016 |
|
|
Gaku
Dawny Administrator
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 4135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
|
|
|
Ja rozwiązałem ten problem w taki sposób, że jeśli powtórzył mi się post, to dopisuje na końcu pusty znak Alt+255, i daje tyle tych pustych znaków, aż w końcu wiadomość będzie inna.
Ewentualnie walnij na końcu jakieś tyldy czy inne...
|
|
Czw 15:30, 08 Wrz 2016 |
|
|
Proton4
Zaklinacz Fantastyki
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1024
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Location censored
|
|
|
|
Wiecie ile można maksymalnie zamówić części na Lego service?
|
|
Sob 20:08, 22 Paź 2016 |
|
|
Lewa
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 1816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Wiecie ile można maksymalnie zamówić części na Lego service? |
Pytasz o kupowanie czy o zastępcze części ? Jak o kupowanie to chyba po max 200 sztuk każdej części. Jak o zastępcze części to max liczbę części z zestawu. Przy pierwszej opcji możesz więc zamówić praktycznie ile chcesz części, bo w końcu za nie płacisz. Natomiast przy drugiej opcji, jeżeli masz dowody na posiadanie zestawów i uszkodzenia/braki w nich to raczej nie będzie problemu. Natomiast jeżeli chcesz wyłudzić części to lepiej nie szaleć, bo mogą właśnie chcieć od ciebie jakieś dowody. Choć Ultimo pisał, że brał sporo części i nic nie chcieli, a chyba ToP pisał, że od niego chcieli numery z instrukcji, które to numery są dostępne w Internecie xP. Ode mnie kiedyś chcieli paragony potwierdzające zakupy zestawów, ale to było w bodajże 2008, więc bardzo dawno.
|
|
Sob 23:10, 22 Paź 2016 |
|
|
Proton4
Zaklinacz Fantastyki
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1024
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Location censored
|
|
|
|
Chodzi mi o zastępcze części i nie z jednego zestawu tylko z kilku setów różne części.
EDIT: Trochę zaszalałem z ilością zgubionych części i na email przyszła mi wiadomość, że nie mogą wysłać tak dużej ilości elementów, więc ciągle zmniejszam, ale nie wiem do ilu będę tak zmniejszać.
Ostatnio zmieniony przez Proton4 dnia Sob 23:17, 22 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 23:13, 22 Paź 2016 |
|
|
Lewa
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 1816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Chodzi mi o zastępcze części i nie z jednego zestawu tylko z kilku setów różne części.
EDIT: Trochę zaszalałem z ilością zgubionych części i na email przyszła mi wiadomość, że nie mogą wysłać tak dużej ilości elementów, więc ciągle zmniejszam, ale nie wiem do ilu będę tak zmniejszać. |
"Zgubionych"? To nie chodzi o zgubione przez ciebie klocki, tylko o klocki, których brakuje w fabrycznie nowym zestawie. Nigdy z tej opcji nie korzystałem, bo tylko raz w życiu miałem tak, że w nowym secie mi brakowało klocka (beżowej piny w Motorized AT-AT). Zawsze korzystam z opcji zepsutych klocków - wystarczy, że klocek ma rysę i ci wyślą nowy. Najwięcej ile zamówiłem kiedykolwiek na raz to było koło 25-30 klocków.
|
|
Nie 10:45, 23 Paź 2016 |
|
|
Proton4
Zaklinacz Fantastyki
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1024
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Location censored
|
|
|
|
| | | | Chodzi mi o zastępcze części i nie z jednego zestawu tylko z kilku setów różne części.
EDIT: Trochę zaszalałem z ilością zgubionych części i na email przyszła mi wiadomość, że nie mogą wysłać tak dużej ilości elementów, więc ciągle zmniejszam, ale nie wiem do ilu będę tak zmniejszać. |
"Zgubionych"? To nie chodzi o zgubione przez ciebie klocki, tylko o klocki, których brakuje w fabrycznie nowym zestawie. Nigdy z tej opcji nie korzystałem, bo tylko raz w życiu miałem tak, że w nowym secie mi brakowało klocka (beżowej piny w Motorized AT-AT). Zawsze korzystam z opcji zepsutych klocków - wystarczy, że klocek ma rysę i ci wyślą nowy. Najwięcej ile zamówiłem kiedykolwiek na raz to było koło 25-30 klocków. |
Jeżeli biorę opcje zepsutych klocków to muszę podać jakiś dowód w postaci zdjęcia, że dany klocek jest zarysowany/połamany itp?
Jeżeli chodzi o klocki, które brakuje w nowym secie to przez limit nie mogę zbyt wiele części zamówić, więc mam zamiar rozłożyć elementy na klika zamówień i pojawia się kolejne pytanie. Ile mogę złożyć zamówień w ciągu np. miesiąca?
|
|
Nie 12:28, 23 Paź 2016 |
|
|
Lewa
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 1816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Jeżeli biorę opcje zepsutych klocków to muszę podać jakiś dowód w postaci zdjęcia, że dany klocek jest zarysowany/połamany itp? |
Przy zamówieniu musisz jedynie napisać jakie uszkodzenie posiada klocek. Nie słyszałem, żeby od kogoś kiedyś chcieli zdjęcie. Natomiast czasami zdarza się, że po wysłaniu zamówienia proszą o wysłanie do nich uszkodzonej części na ich koszt (ale jest to prośba, nie wymaganie).
| | Jeżeli chodzi o klocki, które brakuje w nowym secie to przez limit nie mogę zbyt wiele części zamówić, więc mam zamiar rozłożyć elementy na klika zamówień i pojawia się kolejne pytanie. Ile mogę złożyć zamówień w ciągu np. miesiąca? |
Tyle, żeby to było wiarygodne xD. Więc trochę random, bo zależy od podejrzliwości pracownika, który obsługuje twoją prośbę. Wydaje mi się, że więcej niż 1 zamówienie na miesiąc to już może być przesada, bo musiałbyś wtedy zamawiać tak, że zamawiasz kolejne zamówienie nim otrzymałeś poprzednie xP. Ja osobiście korzystam z serwisu tak średnio raz na pół roku.
|
|
Nie 12:54, 23 Paź 2016 |
|
|
Proton4
Zaklinacz Fantastyki
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1024
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Location censored
|
|
|
|
Ze złamanymi częściami, też nie mogę zbyt dużo części zamówić. Pozaznaczałem te które są uszkodzone i gdy wszystko wypełniłem dostałem po raz enty wiadomość, że nie mogą zrealizować zamówienia, więc jaki jest maksymalny limit?
Ostatnio zmieniony przez Proton4 dnia Nie 15:02, 23 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 15:02, 23 Paź 2016 |
|
|
M.
Dawny Moderator
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
widocznie przez takiego Ultimo który zamawiał randomowe klocki które mu się podobają, a cebulaczył na sety lego stało się nieufne wobec Polaków.
|
|
Pon 11:20, 24 Paź 2016 |
|
|
Lewa
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 1816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Próbowałem zamówić 8 części i po 2 minutach od złożenia zamówienia dostałem prawdopodobnie tą samą wiadomość co Proton:
| | Dear X,
Thanks for your recent LEGO® parts request.
We’re sorry, but we haven’t been able to process your order X as it didn’t pass our validation checks. This could be for a number of reasons and it may simply be that the number of parts you requested exceeds our maximum order quantity.
We’d like to help you get the replacement parts you need, but as the validation process is automatic, any similar orders placed through our website will also be cancelled.
If you’d like to place the order again, please call our Customer Service team and we’ll be happy to help. You can find our contact information at service.LEGO.com/contactus.
Kind regards,
LEGO® Service |
Pierwszy raz widzę tą wiadomość. Nie ma tu podane dlaczego zamówienie zostało odrzucone (liczba części jest podana tylko jako przykład). Wśród 8 części, które zamawiałem były:
- 2 które były oznaczone jako potencjalnie niedostępne
- 1 część z zestawu z 2009 roku
- 4 części z pojedynczego zestawu
- 1 inna część
Złożyłem więc drugie zamówienie zmniejszając liczbę części do 4:
- 3 części z pojedynczego zestawu
- 1 inna część
I wygląda na to, że przeszło, bo póki co dostałem tylko potwierdzenie a minęło już kilkanaście godzin. Więc albo chodziło o limit na części z pojedynczego zestawu (czyli max 3), albo o limit ogólny (czyli coś z przedziału 4-7 części), albo część z 2009 roku była zbyt stara i w takich przypadkach chcą, żeby dzwonić do nich na infolinię xP. Na jakimś forum zagranicznym też czytałem, że przyczyną może być to, że się zamawia części, które są oznaczone na żółto jako mogące być niedostępnymi i w tych przypadkach trzeba składać zamówienie telefonicznie (pewnie dlatego, że mają jednak resztki tych części i nie chcą ich rozdawać ot tak). Jakby zebrać tak zamówienia od kilku osób, które przeszły i które nie przeszły, to moglibyśmy ustalić jakie mogą być limity.
|
|
Pon 10:23, 31 Paź 2016 |
|
|
Proton4
Zaklinacz Fantastyki
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1024
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Location censored
|
|
|
|
Dzięki za poinformowanie.
Tak dostałem tą samą wiadomość, choć części które dodawałem do koszyka były tymi częściami, które są dostępne, (niezaznaczone na żółto). Widocznie chodzi o limit ogólny, lub części z pojedynczego setu, ale w to wątpię.
|
|
Pon 22:51, 31 Paź 2016 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|