Autor |
Wiadomość |
Nether
Dawny Moderator
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
|
|
|
Ładne, ale szkielet modelu wydaje mi się lekko zbyt "rzadki", jeśli to odpowiednie słowo, ponieważ ręce się nie zginają (a powinny). Render (nawet ten który pokazałeś na Bionicle Zone Power) jest słaby (zasadniczo chodzi o to, że jest mały) więc za bardzo nie widzę, ale animacja nóg jest chyba niedopracowana (te "rurki zamiast w siebie wchodzić po prostu się od nogi odrywają - mówię rurki bo słowo którego powinienem użyć wyleciało mi z głowy; mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi). Mogłeś troszeczkę zmienić kąt obserwacji, bo na tym mało widać. Ogólnie na plus. Ładne tekstury, fakt, że niektóre części nie są w 100% dopracowane, ale nie wiem czy sam potrafię lepiej (jak znajdę czas to się sprawdzę ), i dopatrzyłem się jednego błędu animacji: zębatka powinna się ruszać . Żarty na bok. Ruch wygląda w miarę naturalnie. Plus dla Ciebie bo w przeciwieństwie do organiki LEGO animuje się dość trudno. Pomyśl o jakimś tle 3D, bo Bitmapa w Pohatu i Tahu wygląda kiepsko .
Tak się zastanawiam czemu zaniedbujesz to forum i wciąż nie pokazałeś tu Lewy i Pohatu. Do tego trochę mniej rzeczowo wszystko tu opisujesz. No ale cóż. Są ludzie którzy preferują tłum a są który wolą miejsca kameralne. Nevermind. Chcę tylko powiedzieć, że tutaj wszyscy oceniają twoje pracę szczerzej niż na Bionicle Zone Power. I wybacz Gaku, że to powiem, ale troszkę przesadzasz.
Ostatnio zmieniony przez Nether dnia Pon 19:06, 10 Mar 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Pon 16:22, 10 Mar 2008 |
|
|
|
|
Lokisyn
Administrator
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 2203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Odstępy między ostrzami miecza (że tak to nazwę) są za duże. Poza tym wygląda to tak jakby Kopaka biegnąc orał ziemię mieczem.
Jakości (piksele itd.) nie będę komentował bo ona nie jest miarą twojego talentu.
Cóż, teksty typu "zrób lepsze" możecie sobie darować. On daje a my oceniamy, prawda? I to że my jakiejkolwiek pracy nie dajemy nie zmienia i nie powinno zmieniać subiektywnego i obiektywnego punktu widzenia. To że my nie umiemy tego robić nie znaczy że mamy to zachwalać mimo wyraźnych (hipotetycznych) wad bo nie na tym to polega.
|
|
Pon 17:20, 10 Mar 2008 |
|
|
Populus
Dawny Moderator
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Eh...
Tylko tyle powiem, że wasze komentarze dotyczące części mnie wkur....Denerwują.
O ile przyjmuje krytykę dotyczącą animacji i tak jak powiedział Nether, na przykład, tych "pomp" (tego słowa szukałeś ), o tyle irytują mnie wasze opinie o częściach.
To jest wasze subiektywne odczucie, s-u-b-i-e-k-t-y-w-n-e. Jedna osoba powie mi że miecz jest za duży, druga że za mały. Nie zmienie zasad fizyki i nie nagne rzeczywistości by wyeliminować czegoś takiego jak perspektywa.
Ile razy mam mówić? Części sa wymodelowane d-o-k-ł-a-d-n-i-e.
Przepraszam, że nie dodałem żadnego tła, by widoczny był cień, ale tak samo jak człowiek, Kopaka w pewnych momentach ma oderwane obie nogi od ziemi (czytaj: podskakuje) i dlatego wydaje się że miecz przechodzi przez ziemię.
Ale tak nie jest.
Ostatnio zmieniony przez Populus dnia Pon 19:53, 10 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 19:52, 10 Mar 2008 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|