Forum PFB Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Mek raz jeszcze
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum PFB Strona Główna » Grafika Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Mek raz jeszcze
Autor Wiadomość
Mek



Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 1497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post Mek raz jeszcze
Anatomia głowy Toa:
[link widoczny dla zalogowanych]
Make humanicles great for once.
>inb4 "po co robotom mięśnie" - Bo to Bionicle, a bonkle są Biomechaniczne.

Hau
[link widoczny dla zalogowanych]
Miesiące cierpień, aby w końcu poddać pomysł zniszczonej farby.

I nagle BOOM, dało radę. Poprawione cieniowanie, dodane uszkodzenia i Lemon.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jaden Korr:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ponownie narysowałem swoją wersję Jaden z Jedi Knight: Jedi Academy. Dla porównania, [link widoczny dla zalogowanych]

Kiina
[link widoczny dla zalogowanych]

Gali
[link widoczny dla zalogowanych]

Kanohi
Zestaw 1: Mata/Nuva
[link widoczny dla zalogowanych]

Zestaw 2: Metru
[link widoczny dla zalogowanych]
Bonus: [link widoczny dla zalogowanych]

Zestaw 1 v2: Nuva
[link widoczny dla zalogowanych]
Bonus: [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Mek dnia Sob 13:38, 06 Maj 2017, w całości zmieniany 18 razy
Nie 18:20, 06 Mar 2016 Zobacz profil autora
-Krzyk-
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1400
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ? Gdzie? Jak?

Post
Te arty prowokują nowe pytania: czy Bonkle miały zęby? Jeśli miały to po co im były? Jak by wyglądał Bonkiel przekrojony na pół?

A poza tym Toa są jak cebula. Mają warstwy.
Nie 19:29, 06 Mar 2016 Zobacz profil autora
Mek



Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 1497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
-Krzyk- napisał:
Te arty prowokują nowe pytania: czy Bonkle miały zęby? Jeśli miały to po co im były?


Tak. Skakdi i Makuta na pewno mieli zęby. Toa i Matoranie może. W fabule jest powiedziane, że Skakdi w przeciwieństwie do Matoran jedzą, co jest uznawane przez nich za barbarzyńskie, bo oni w jakiś inny sposób pozyskują energie z pożywienia.

-Krzyk- napisał:
Jak by wyglądał Bonkiel przekrojony na pół?


Myślałem,nie narysować budowy całego ciała Toa, ale mi się odechciało i narysowałem sam łeb.


Ostatnio zmieniony przez Mek dnia Nie 19:37, 06 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Nie 19:37, 06 Mar 2016 Zobacz profil autora
Sir_Steel_Jack
Zaklinacz Kotów


Dołączył: 23 Kwi 2015
Posty: 616
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Prudnika

Post
Zaiste genialne arty. Nie no na serio.

Jest dużo szczegółów, wszytko ma dobre kolory, mięśnie na twarzy są na swoim miejscu (tak myślę, bo z anatomii to ja jestem słaby). Dodatkowo świetnie "unowocześniłeś" czerep Metru i zachowałeś balans między biologiczną tkanką i mechaniczną resztą.

No i rzecz jasna dodałeś na koniec Faxon, która jest jedną z moich ulubionych Kanohi. Choć mogłeś zrobić większe otwory na oczy.

No i napis przy czaszce to "Zjawa" (promocja filmu?), a nie "straszny" jak to chyba było w planach. Chyba że było?

Czekam teraz na coś większego i tak z ciekawości zapytam - Ile czasu ci zajęło narysowanie tego wszystkiego?
Nie 21:05, 06 Mar 2016 Zobacz profil autora
Mek



Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 1497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Steel_Jack napisał:
Zaiste genialne arty. Nie no na serio.


Dzięki :D

Steel_Jack napisał:
Jest dużo szczegółów, wszytko ma dobre kolory, mięśnie na twarzy są na swoim miejscu (tak myślę, bo z anatomii to ja jestem słaby). Dodatkowo świetnie "unowocześniłeś" czerep Metru i zachowałeś balans między biologiczną tkanką i mechaniczną resztą.


Mięśnie na twarzy są bazowane dokładnie na ludzkich, jest tylko kilka drobnych zmian. Głowa jest bazowana i na wyglądzie [link widoczny dla zalogowanych]

Steel_Jack napisał:
No i rzecz jasna dodałeś na koniec Faxon, która jest jedną z moich ulubionych Kanohi. Choć mogłeś zrobić większe otwory na oczy.


Faxon też jest jedną z moich ulubionych masek, ale miałem problem ze zdecydowaniem się, czy wolałbym ją, Miru czy Kiril. Zrobiłem kilka szkicy, małą ankietę, Faxon zremisowała z Kadin, uznałem, że sam zdecyduję między nimi. Faxon nie jest niestety zbyt interesującą maską, IMO. Kadin i Tryna podobnie, są jak typowe hełmy, tylko Faxon w secie ma ogromne otwory na oczy. Miru ma ten wyjątkowy "uśmiech" i "nos", a Kiril te dwie części po bokach, które mogą robić za filtry powietrza.

Moja Faxon ma mniejsze otwory na oczy ponieważ chciałem aby wyglądała w miale funkcjonalnie jako pancerz. Z powodu zmniejszenia oczu musiałem ją wydłużyć i dodać listwę na żuchwie.

Steel_Jack napisał:
No i napis przy czaszce to "Zjawa" (promocja filmu?), a nie "straszny" jak to chyba było w planach. Chyba że było?


Mogłem mu od razu dorysować trąbkę.

Dank memes and steel beams, yo.

Steel_Jack napisał:
Czekam teraz na coś większego i tak z ciekawości zapytam - Ile czasu ci zajęło narysowanie tego wszystkiego?


Zajęło mi to ok 4 dni.Głównie przez to, że jestem leniwy.

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Mek dnia Nie 22:53, 06 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
Nie 22:18, 06 Mar 2016 Zobacz profil autora
Gaku
Dawny Administrator


Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 4135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Post
Moja maska... jestem taki piękny Bardzo Smutny

Good job m8!
Pon 0:02, 07 Mar 2016 Zobacz profil autora
Kodan
Moderator


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1099
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Jedyne co Ci nadal nie wychodzi i do czego mogę się przyczepić, to zachowanie odpowiedniej perspektywy (chyba tak to się określa Rozbawiony ). Generalnie chodzi mi o to, że nie wszystkie elementy są narysowane odpowiednio do kąta patrzenia. Szczególnie widać to przy wersji z maską w okolicach nosa/ust. Poza tym, arty są absolutnie genialne Bardzo wesoły

EDIT: Cholera, naprawdę napisałem "konta patrzenia" Zawstydzony


Ostatnio zmieniony przez Kodan dnia Czw 13:28, 10 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Pon 0:47, 07 Mar 2016 Zobacz profil autora
Cleo Air
Redaktor


Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Jak zwykle genialne arty. Strasznie lubię Twój styl, dużo detali, ciekawie przedstawione i nieco "futurystyczne" Kanohi. No i bardzo podoba mi się idea z podpisami na maskach jak w przypadku Twojej Hau. Szkoda, że nie rozwinąłeś jej w Faxon , albo po prostu ja nie mogę się tego dopatrzeć.

Swoją drogą, głowa w mięśniach wygląda trochę jak Squidward.



Ostatnio zmieniony przez Cleo Air dnia Pon 1:23, 07 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Pon 1:22, 07 Mar 2016 Zobacz profil autora
Zelt
Moderator


Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 3052
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Strasznie podobają mi się twoje wersje Faxon i Kadin. Wesoły Czekam na więcej takich masek w przyszłości.
Pon 10:02, 07 Mar 2016 Zobacz profil autora
Mek



Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 1497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Kodan napisał:
Jedyne co Ci nadal nie wychodzi i do czego mogę się przyczepić, to zachowanie odpowiedniej perspektywy (chyba tak to się określa :P ). Generalnie chodzi mi o to, że nie wszystkie elementy są narysowane odpowiednio do kąta patrzenia. Szczególnie widać to przy wersji z maską w okolicach nosa/ust. Poza tym, arty są absolutnie genialne :D


Właśnie wiem. Cały czas te same problemy z perspektywą i proporcjami.

Cleo Air napisał:
Jak zwykle genialne arty. Strasznie lubię Twój styl, dużo detali, ciekawie przedstawione i nieco "futurystyczne" Kanohi. No i bardzo podoba mi się idea z podpisami na maskach jak w przypadku Twojej Hau. Szkoda, że nie rozwinąłeś jej w Faxon , albo po prostu ja nie mogę się tego dopatrzeć.
[link widoczny dla zalogowanych]


Zupełnie zapomniałem o podpisie maski przy rysowaniu Faxon. Sam sobie o tym przypomniałem przy cieniowaniu Hau.

Zelt napisał:
Strasznie podobają mi się twoje wersje Faxon i Kadin. :) Czekam na więcej takich masek w przyszłości.


Danke :D


Ostatnio zmieniony przez Mek dnia Nie 19:27, 13 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
Pon 14:27, 07 Mar 2016 Zobacz profil autora
Ultimo
Dawny Moderator


Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 2726
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: przylatuje Jemiołuszka i Czeczotka?

Post
Czyli co by było jak by Michael Bay wziął się za film o Bio. Już widzę jakieś małe Rahi "posuwające" nogę Gali xD
Pon 15:14, 07 Mar 2016 Zobacz profil autora
Mek



Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 1497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Steel_Jack napisał:
Czekam teraz na coś większego


[link widoczny dla zalogowanych]
Czw 15:23, 10 Mar 2016 Zobacz profil autora
Toa Protodermis
Redaktor


Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 2090
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Bardzo ładne. Strasznie przypomina mi głowę tego TFa z ostatniej części filmu, nie pamiętam jak się nazywał, bo film był beznadziejny Bardzo wesoły Ale takich artów to bym oglądał.
Czw 21:44, 10 Mar 2016 Zobacz profil autora
Sir_Steel_Jack
Zaklinacz Kotów


Dołączył: 23 Kwi 2015
Posty: 616
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Prudnika

Post
To był Lockdown. Decepticoński łowca nagród.

Co do nowych dzieł Merka...

Wysoko mierzysz, szacunek. Wstępne mechanizmy i napędy/pompy hydrauliczne, są dobrze rozmieszczone. W zasadzie dość klasycznie. Choć nie ma co się długo wypowiadać o nie dokończonym dziele...
Mógłbym jedynie doradzić, by zostawić w ramionach stawy kulowe, a nie obrotowe. Te pierwsze mają szerszy zakres ruchu, choć nie wyglądają tak mechanicznie. Chyba, że dodasz uniwersalne stawy z Revoltechów.

I takie pytanko - mógłbyś zrobić szkieleto-mechanicznego Ghost Ridera?
Czw 22:06, 10 Mar 2016 Zobacz profil autora
Mek



Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 1497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Toa Protodermis napisał:
Bardzo ładne. Strasznie przypomina mi głowę tego TFa z ostatniej części filmu, nie pamiętam jak się nazywał, bo film był beznadziejny Bardzo wesoły Ale takich artów to bym oglądał.


Dzięki :D

Podobieństwo pewnie wynika z tego, że Transformersi w TF4 też są mechaniczni, ale w dużej mierze bazowani na ludzkiej budowie, a ja dokładnie odwzorowałem układ mięśni na twarzy człowieka.

Steel_Jack napisał:
Co do nowych dzieł Merka...


M - E - K - R - A - N - I

Steel_Jack napisał:
Wstępne mechanizmy i napędy/pompy hydrauliczne, są dobrze rozmieszczone. W zasadzie dość klasycznie. Choć nie ma co się długo wypowiadać o nie dokończonym dziele...
Mógłbym jedynie doradzić, by zostawić w ramionach stawy kulowe, a nie obrotowe. Te pierwsze mają szerszy zakres ruchu, choć nie wyglądają tak mechanicznie. Chyba, że dodasz uniwersalne stawy z Revoltechów.


Barki powinny się poruszać na zasadzie trzech różnych stawów - łopatka do przodu i tyłu, a także lekko ruch góra i dół, w samym barku są kolejne dwa stawy obrotowe, góra-dół i przód-tył. Nie wiem jak wyglądają stawy Revoltechów, jestem zbyt biedny na te figurki. :l

Steel_Jack napisał:
I takie pytanko - mógłbyś zrobić szkieleto-mechanicznego Ghost Ridera?


Uuu, to jest dobry pomysł. Ale najpierw chcę dokończyć to i narysować bojowego drona/mecha/bota "Tank".I tak będę miał problem z motorem Ghost Ridera, ale jakoś to się rozwiąże.

[link widoczny dla zalogowanych]
Pią 1:27, 11 Mar 2016 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum PFB Strona Główna » Grafika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 1 z 8

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin