Forum PFB Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Matoran RAID the game
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum PFB Strona Główna » Gry Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Matoran RAID the game
Autor Wiadomość
Onua Mistika



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk

Post
Nie dość, ze demówa która wygląda jak Mario, to w dodatku daje tyle radości. W tą grę mógłbym grać cały dzień ^_^. Dla tej gry należy się wielki szacun. Tera to już chce mi się czekać na pełną wersje. Kiedy powstanie?
Pon 19:12, 21 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Matix



Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Ziemia

Post
Nic wspaniałego. Masz FastLoopa w TGF? Jeśli tak to obczaj to. Zrobienie takiej gry w TGF nie jest trudne. Trzeba dać tło, postać, wroga, nadać ruch, zrobić platformy i gotowe.
Ps. Jak zrobić, żeby obrócić obrazek i dać na przeciwną stronę np. mam > i chcę mieć < prze obrocie bez rysowania od nowa? I jak wklejać obrazki do TGF?


Ostatnio zmieniony przez Matix dnia Pon 19:16, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Pon 19:14, 21 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Majki



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z daleka...

Post
Będzie będzie, jednak za prędko jej nie skończę


Ostatnio zmieniony przez Majki dnia Pon 19:41, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Pon 19:39, 21 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Vahki530



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

Post
Grafa - tak sobie. Dałbym tła z MNOG i kity CKO. Postać mi wyszła za scenę i miałem lekki problem z powrotem. I w sumie nie było za bardzo wiadomo o co chodzi.
Naszła mnie chęć zrobienia eRPeGa.
PFB the RPG xD
Pon 19:47, 21 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Majki



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z daleka...

Post
Nie mam Fast Loopa i nie odczuwam potrzeby by go mieć.

Matix yyy... sprecyzuj pytanie pierwsze a co do obrazków, jeżeli chodzi o wklejanie obrazków na obiekt ruchomy\ obiekt tła to 2 banalne wyjścia:
-Import obrazka, jego znajdziesz bez problemu w edytorze obrazu
-Po prostu Ctrl+C Ctrl+V czyli kopiuj- wklej (przy kopiowaniu wycinków), bez żadnego zaznaczania po prostu Ctrl+V...
Pon 20:15, 21 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Matix



Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Ziemia

Post
Już nic. Obracanie znalazłem w pewnym videotutorialu, a z importowaniem sam się domyśliłem, że obraz MUSI być MAPĄ BITOWĄ. Domyśliłem się bo znalazłem obraz - mapa bitowa i tylko ten się mógł importować więc się domyśliłem.
Jak popracujesz może wyjdzie jakaś fajna gierka. Jest dużo błędów ale w TGF to normalka Zmieszany Najlepszy labirynt Mrugnięcie Multimedia Fusion to następca TGF, może w nim rób (jeśli znajdziesz)?
Ps. Ja wolę się uczyć C++, TGF to dla mnie raczej zabawa.


Ostatnio zmieniony przez Matix dnia Wto 7:35, 22 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Wto 7:28, 22 Wrz 2009 Zobacz profil autora
DD



Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 3797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się bierze dyfrakcja światła?

Post
To jest nawet fajne! Bardzo wesoły
Nie tak dobre jak TQ3, ale jak na początek Mrugnięcie

Rady:
-Zrób to o PFB! Duzo osób ma kity (w tym ja Mrugnięcie)
-jesli się da, dodaj jakies tła i muzykę.

Pozatym nie jest źle, a nawet lepiej- jest DOBRZE Bardzo wesoły
8/10
Wto 13:04, 22 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Akamai



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedzieć?

Post
Trochę niedopracowane te demo, ale całkiem przyjemnie się gra. Tła walą po oczach, to musisz zmienić w pełnej wersji.
Powodzenia!
Wto 17:20, 22 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Populus
Dawny Moderator


Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Nie używaj TGF'owych silniczków do poruszania się (Platform Movement/Bouncy Ball ect.). Stwórz własny.

Dopracuj grafikę, na razie wygląda jak bagno. Jest mnóstwo błędów w animacji postaci, pobaw się hot/action pointami.

Nawet ten level z labiryntem mógł wyglądać ładnie ale schrzaniłeś tak łatwą grafikę jak zwykła prosta linia.

Menu okropne. DTP'owiec dostałby zawału. Najpierw GRAJ wielkimi literami a następnie z małej "o grze"?.

Screen z ładowaniem dałes dla picu. Rzadko która gra w TGFie wymaga ładowania. Nie ważne jak skomplikowana.

Mnóstwo, mnóstwo błędów.

Ale użyłeś TGF'a zamiast GameMakera. To dobry krok w bardzo właściwą stronę. Za to masz duży plus.


Ostatnio zmieniony przez Populus dnia Wto 19:21, 22 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Wto 19:20, 22 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Majki



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z daleka...

Post
Matix napisał:
Już nic. Obracanie znalazłem w pewnym videotutorialu, a z importowaniem sam się domyśliłem, że obraz MUSI być MAPĄ BITOWĄ. Domyśliłem się bo znalazłem obraz - mapa bitowa i tylko ten się mógł importować więc się domyśliłem.
Jak popracujesz może wyjdzie jakaś fajna gierka. Jest dużo błędów ale w TGF to normalka Zmieszany Najlepszy labirynt Mrugnięcie Multimedia Fusion to następca TGF, może w nim rób (jeśli znajdziesz)?
Ps. Ja wolę się uczyć C++, TGF to dla mnie raczej zabawa.


Robiłem jeszcze od niedawna na MMF 2, wróciłem do pierwotnego programu bo byłem po prostu przyzwyczajony do niego, owszem TGF to tylko zabawa, gry robię dla siebie, screen z Loading jest rzeczywiście dla picu, ale wygląda realnie, nie? xD

Własny silnik niby bd lepiej działał?

Co powinienem walnąć na tło?


Ostatnio zmieniony przez Majki dnia Wto 22:05, 22 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Wto 22:02, 22 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Phanta



Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Post
na tło najlepiej z mnoga tła. Bedzię bardziej klimatycznie Bardzo wesoły
Śro 6:16, 23 Wrz 2009 Zobacz profil autora
DD



Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 3797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się bierze dyfrakcja światła?

Post
Aha i jeszcze popraw sterowanie, bo mi palce tak daleko daleko nie siegają.
Śro 18:29, 23 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Dziadek Mrozu



Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rada Spopielonych

Post
Powiem że demo fajne ale grafika leży jak piszą przedmówcy... Wrogowie są bardzo łatwe do zabicia. Demo na razie to 7/10. Mam nadzieję że pełna wersja będzie lepsza...
Mam tylko jeszcze pytanko:
Korzystasz z TGF czy z TGF 2?


Ostatnio zmieniony przez Dziadek Mrozu dnia Śro 19:46, 23 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Śro 19:35, 23 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Akamai



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedzieć?

Post
I zrób więcej ciosów i mocy. Na tła zbierz wszystkie lokacje z MNOG I i z MNOG II. No i grafika mogłaby być lepsza, a wrogowie walczyć też jakoś muszą.
Śro 19:47, 23 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Majki



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z daleka...

Post
Korzystam z TGF-części pierwszej, nie wiem za bardzo jak zrobić możliwość walki wręcz, pokombinuje jeszcze.

DD co ci w sterowaniu nie pasuje? No chyba, że grasz jedną ręką Neutralny
Śro 21:18, 23 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum PFB Strona Główna » Gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin