Autor |
Wiadomość |
Onua Mistika
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk
|
|
|
|
Nie dość, ze demówa która wygląda jak Mario, to w dodatku daje tyle radości. W tą grę mógłbym grać cały dzień ^_^. Dla tej gry należy się wielki szacun. Tera to już chce mi się czekać na pełną wersje. Kiedy powstanie?
|
|
Pon 19:12, 21 Wrz 2009 |
|
|
|
|
Matix
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Ziemia
|
|
|
|
Nic wspaniałego. Masz FastLoopa w TGF? Jeśli tak to obczaj to. Zrobienie takiej gry w TGF nie jest trudne. Trzeba dać tło, postać, wroga, nadać ruch, zrobić platformy i gotowe.
Ps. Jak zrobić, żeby obrócić obrazek i dać na przeciwną stronę np. mam > i chcę mieć < prze obrocie bez rysowania od nowa? I jak wklejać obrazki do TGF?
Ostatnio zmieniony przez Matix dnia Pon 19:16, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 19:14, 21 Wrz 2009 |
|
|
Majki
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z daleka...
|
|
|
|
Będzie będzie, jednak za prędko jej nie skończę
Ostatnio zmieniony przez Majki dnia Pon 19:41, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 19:39, 21 Wrz 2009 |
|
|
Vahki530
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
Grafa - tak sobie. Dałbym tła z MNOG i kity CKO. Postać mi wyszła za scenę i miałem lekki problem z powrotem. I w sumie nie było za bardzo wiadomo o co chodzi.
Naszła mnie chęć zrobienia eRPeGa.
PFB the RPG xD
|
|
Pon 19:47, 21 Wrz 2009 |
|
|
Majki
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z daleka...
|
|
|
|
Nie mam Fast Loopa i nie odczuwam potrzeby by go mieć.
Matix yyy... sprecyzuj pytanie pierwsze a co do obrazków, jeżeli chodzi o wklejanie obrazków na obiekt ruchomy\ obiekt tła to 2 banalne wyjścia:
-Import obrazka, jego znajdziesz bez problemu w edytorze obrazu
-Po prostu Ctrl+C Ctrl+V czyli kopiuj- wklej (przy kopiowaniu wycinków), bez żadnego zaznaczania po prostu Ctrl+V...
|
|
Pon 20:15, 21 Wrz 2009 |
|
|
Matix
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Ziemia
|
|
|
|
Już nic. Obracanie znalazłem w pewnym videotutorialu, a z importowaniem sam się domyśliłem, że obraz MUSI być MAPĄ BITOWĄ. Domyśliłem się bo znalazłem obraz - mapa bitowa i tylko ten się mógł importować więc się domyśliłem.
Jak popracujesz może wyjdzie jakaś fajna gierka. Jest dużo błędów ale w TGF to normalka Najlepszy labirynt Multimedia Fusion to następca TGF, może w nim rób (jeśli znajdziesz)?
Ps. Ja wolę się uczyć C++, TGF to dla mnie raczej zabawa.
Ostatnio zmieniony przez Matix dnia Wto 7:35, 22 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 7:28, 22 Wrz 2009 |
|
|
DD
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 3797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się bierze dyfrakcja światła?
|
|
|
|
To jest nawet fajne!
Nie tak dobre jak TQ3, ale jak na początek
Rady:
-Zrób to o PFB! Duzo osób ma kity (w tym ja )
-jesli się da, dodaj jakies tła i muzykę.
Pozatym nie jest źle, a nawet lepiej- jest DOBRZE
8/10
|
|
Wto 13:04, 22 Wrz 2009 |
|
|
Akamai
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: mam wiedzieć?
|
|
|
|
Trochę niedopracowane te demo, ale całkiem przyjemnie się gra. Tła walą po oczach, to musisz zmienić w pełnej wersji.
Powodzenia!
|
|
Wto 17:20, 22 Wrz 2009 |
|
|
Populus
Dawny Moderator
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Nie używaj TGF'owych silniczków do poruszania się (Platform Movement/Bouncy Ball ect.). Stwórz własny.
Dopracuj grafikę, na razie wygląda jak bagno. Jest mnóstwo błędów w animacji postaci, pobaw się hot/action pointami.
Nawet ten level z labiryntem mógł wyglądać ładnie ale schrzaniłeś tak łatwą grafikę jak zwykła prosta linia.
Menu okropne. DTP'owiec dostałby zawału. Najpierw GRAJ wielkimi literami a następnie z małej "o grze"?.
Screen z ładowaniem dałes dla picu. Rzadko która gra w TGFie wymaga ładowania. Nie ważne jak skomplikowana.
Mnóstwo, mnóstwo błędów.
Ale użyłeś TGF'a zamiast GameMakera. To dobry krok w bardzo właściwą stronę. Za to masz duży plus.
Ostatnio zmieniony przez Populus dnia Wto 19:21, 22 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 19:20, 22 Wrz 2009 |
|
|
Majki
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z daleka...
|
|
|
|
| | Już nic. Obracanie znalazłem w pewnym videotutorialu, a z importowaniem sam się domyśliłem, że obraz MUSI być MAPĄ BITOWĄ. Domyśliłem się bo znalazłem obraz - mapa bitowa i tylko ten się mógł importować więc się domyśliłem.
Jak popracujesz może wyjdzie jakaś fajna gierka. Jest dużo błędów ale w TGF to normalka Najlepszy labirynt Multimedia Fusion to następca TGF, może w nim rób (jeśli znajdziesz)?
Ps. Ja wolę się uczyć C++, TGF to dla mnie raczej zabawa. |
Robiłem jeszcze od niedawna na MMF 2, wróciłem do pierwotnego programu bo byłem po prostu przyzwyczajony do niego, owszem TGF to tylko zabawa, gry robię dla siebie, screen z Loading jest rzeczywiście dla picu, ale wygląda realnie, nie? xD
Własny silnik niby bd lepiej działał?
Co powinienem walnąć na tło?
Ostatnio zmieniony przez Majki dnia Wto 22:05, 22 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Wto 22:02, 22 Wrz 2009 |
|
|
Phanta
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
na tło najlepiej z mnoga tła. Bedzię bardziej klimatycznie
|
|
Śro 6:16, 23 Wrz 2009 |
|
|
DD
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 3797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się bierze dyfrakcja światła?
|
|
|
|
Aha i jeszcze popraw sterowanie, bo mi palce tak daleko daleko nie siegają.
|
|
Śro 18:29, 23 Wrz 2009 |
|
|
Dziadek Mrozu
Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Rada Spopielonych
|
|
|
|
Powiem że demo fajne ale grafika leży jak piszą przedmówcy... Wrogowie są bardzo łatwe do zabicia. Demo na razie to 7/10. Mam nadzieję że pełna wersja będzie lepsza...
Mam tylko jeszcze pytanko:
Korzystasz z TGF czy z TGF 2?
Ostatnio zmieniony przez Dziadek Mrozu dnia Śro 19:46, 23 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Śro 19:35, 23 Wrz 2009 |
|
|
Akamai
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: mam wiedzieć?
|
|
|
|
I zrób więcej ciosów i mocy. Na tła zbierz wszystkie lokacje z MNOG I i z MNOG II. No i grafika mogłaby być lepsza, a wrogowie walczyć też jakoś muszą.
|
|
Śro 19:47, 23 Wrz 2009 |
|
|
Majki
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z daleka...
|
|
|
|
Korzystam z TGF-części pierwszej, nie wiem za bardzo jak zrobić możliwość walki wręcz, pokombinuje jeszcze.
DD co ci w sterowaniu nie pasuje? No chyba, że grasz jedną ręką
|
|
Śro 21:18, 23 Wrz 2009 |
|
|
|