Autor |
Wiadomość |
Robson
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
ROBE GAME DEVELOPER |
|
Jestem niezwykle szczęśliwy, że ten dzień w końcu nadszedł.
Oto namacalny owoc mojej nauki oraz moje niejako spełnione życzenie noworoczne - stworzenie swojej pierwszej gry.
Początkowo gra miała być prostym strzelaniem kulkami do innych kulek, ale ambicja oraz pomysły wzięły górę i postanowiłem sklecić coś w temacie naszego grajdołka.
Finalnie stworzyłem dosyć prosty shooter z userami naszego forum.
PRZEDSTAWIAM WAM:
<center>[link widoczny dla zalogowanych]</center>
W grze kierujemy naszym poczciwym Gakiem, WSADem poruszamy się po planszy a myszką strzelamy.
Przeciwnikami są:
- Lemonardo - strzelający cytrynami
- Apokalips - zostawiający na planszy bigos zadający obrażenia
- Kalmahiczek - strzelający promieniście łezkami
- Takanui - kierujący się w stronę gracza i przygważdżający go, gdy znajdzie się w jego pobliżu
- Ultimo - Rozpadający się na mniejsze kawałki
- DD - szarżujący na gracza, gdy znajdzie się w jego pobliżu wykonuje zamach mieczem
- Lokisyn - zostawiający za sobą płynne Protodermis, które spowalnia gracza
Do wyboru dałem 2 tryby: - Tryb Normalny - 3 etapy po 10 fal przeciwników, każdy etap to odmienni przeciwnicy (nowa fala pojawia się po zabiciu poprzedniej)
- Tryb Survival - Nowa fala losowych przeciwników (ze wszystkich przeciwników) co 20 sekund
Umieściłem również power upy dodające zdrowie, przyspieszające strzelanie oraz tarczę.
Liczę na Waszą opinie, komentarze czy pomysły na ulepszenie tej gry lub nawet inne gry - na tym na pewno się nie skończy!
Chciałbym podziękować swoim betatesterom:Gaku
Leskovikk
Felhi
Zelt
Kodan Ogromne podziękowania dla Leskovikka za pomoc w projekcie, głównie od strony graficznej.
Ostatnio zmieniony przez Robson dnia Nie 13:46, 13 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 8:03, 10 Wrz 2015 |
|
|
|
|
DeadExit
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk
|
|
|
|
Super sprawa ! Gratulacje wytrwałości w dążeniu do celu. Fajny pomysł. Teraz trzeba go tylko teraz rozbudowywać, albo tworzyć milion seuqeli. Może jakieś fabularne DLC ? Czekam na coś poroju "Exit: revenge of the schnitzel"
Świetna ROBota.
|
|
Czw 9:54, 10 Wrz 2015 |
|
|
Ultimo
Dawny Moderator
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 2726
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: przylatuje Jemiołuszka i Czeczotka?
|
|
|
|
Bardzo przyzwoita gra. Chyba najbardziej rozwala przytulający się ziemniak xD aż brakuje by mówił "Bajerka barchu ;>", może kiedyś dodasz jakiś dubbing.
W sumie jakiś tryb fabularny nie był by zły, na końcu mógł by być jakiś boss.
|
|
Czw 11:33, 10 Wrz 2015 |
|
|
Leskovikk
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Przyjemnie mi się grało w finalną wersję. Czekam na możliwe kolejne tryby i dodatki jak postacie do odblokowania z różnymi umiejętnościami.
Oczekuję też wydania na płycie i podpisu twórcy, może edycji kolekcjonerskiej z pluszowym Gakiem (SZNYCLE DO ROBOTY!) P:
|
|
Czw 11:53, 10 Wrz 2015 |
|
|
Felhi
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Robeł, od samego początku byłam pod ogromnym wrażeniem. Gra jest świetna, pomysł genialny i wykonanie również. Czekam na kolejne "części" albo wersje na konsole Można by też dodać np. wybór gracza głównego (tak, wiem, tytuł by stracił sens xD) i tak jak przeciwnicy, żeby każdy z graczy się cechował czymś innym Na przykład jeden zadaje większe obrażenia, ale jest słabszy itepe.
Ciekawe, jak by potencjalni pracodawcy zareagowali na coś takiego w Twoim portfolio xD
|
|
Czw 12:59, 10 Wrz 2015 |
|
|
Mek
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 1497
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Można by też dodać np. wybór gracza głównego (tak, wiem, tytuł by stracił sens xD) i tak jak przeciwnicy, żeby każdy z graczy się cechował czymś innym :D Na przykład jeden zadaje większe obrażenia, ale jest słabszy itepe. |
Może zamiast wybierania gracza zrobić power-upy? Na kilka sekund Gak zmieniał by się w innego usera z innymi umiejętnościami.
Lesie - Większy firerate,
Kodan - Pociski "ścigające" kursor,
Majster - Zwiększenie szybkości poruszania się,
Zelt - Zmniejszenie gracza
DeSia - Umiejętność podobna do DD - Kliknięcie powoduje szybkie przesunięcie się w stronę kursora i uderzenie.
Ogólnie świetne, ale IMO brakuje dynamiki, poruszanie się wydaje się z lekka ociężałe, przeciwnicy przyjmują bardzo dużo strzałów, strzelanie też wydaje się trochę wolne. :/
EDIT: Jeszcze pomysły na power-upy:
Kebs - w ciągu kilku sekund powoli regenerujący życie. (Zamiast natychmiastowej regeneracji)
Souler - Zamiast Tarczy
Robek - "GNIEW DEWELOPERA" - Strasznie niska szansa na drop, powoduje eksplozję zabijającą wszystkich przeciwników w fali.
Ostatnio zmieniony przez Mek dnia Czw 13:30, 10 Wrz 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Czw 13:06, 10 Wrz 2015 |
|
|
Gaku
Dawny Administrator
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 4135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
|
|
|
Robe Populusem dekady No genialne, jakieś dodatki potem zrobić, albo może walkę z bossem, ale gra cudna, wrzucę ją jeszcze na nasz Fanpage
PS. Mój rekord w survivalu to jak narazie 11 fal xD
Ostatnio zmieniony przez Gaku dnia Czw 14:19, 10 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 13:29, 10 Wrz 2015 |
|
|
Zelt
Moderator
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 3052
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
10/10, ogromne gratki za wytrwałość i w ogóle za pomysł.
|
|
Czw 15:54, 10 Wrz 2015 |
|
|
Takanui
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 1803
Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Nie sądziłem, że będę kiedyś cieszył japę z pokonywania siebie Gakiem. :> I ta minka moja. ;P
|
|
Czw 16:05, 10 Wrz 2015 |
|
|
DD
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 3797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się bierze dyfrakcja światła?
|
|
|
|
Matko Bosko Metruańsko, to jest cudowne. Będę miał co robić na wykładach. I fajne bo jestem.
EDIT: Czy Ziem nie byłby lepszy jako boss - sam wielki tulów z jego kitu?
Ostatnio zmieniony przez DD dnia Czw 16:10, 10 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 16:08, 10 Wrz 2015 |
|
|
Duvin
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
Zarąbiste!!! Nie mam nic więcej do powiedzenia. To jest doskonałe. Nie potrzebne są żadne poprawki. Jedynie rozszerzenia.
Popieram propozycje przedmówców czyli więcej power-upów, bossowie, więcej userów: zarówno wrogów jak i grywalnych oraz fabuła. Plus do każdego bohatera, którym grasz jakaś historia związana z nim np. Gaku chce przejąć forum. Aby to zrobić musi pokonać wszystkich użytkowników stojących mu na drodze, a następnie zmierzyć się z samym Adminem-Założycielem.
|
|
Czw 16:12, 10 Wrz 2015 |
|
|
Takanui
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 1803
Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Czy Ziem nie byłby lepszy jako boss - sam wielki tulów z jego kitu? | Czemu nie, nie mam nic przeciwko. W kicie swoim mam postać zrobioną od przodu i od tyłu, więc można wykorzystać moje osławione plecy.
Ostatnio zmieniony przez Takanui dnia Czw 16:17, 10 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 16:14, 10 Wrz 2015 |
|
|
Souler
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2587
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Goleniów
|
|
|
|
Przeszedłem go całego.
Przyjemne do zabicia czasu, dobre na początek, ale WINCYJ KONTENTU.
|
|
Czw 17:29, 10 Wrz 2015 |
|
|
Kaspar26
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tak
|
|
|
|
Piękne <3
Czekam na tryby Forumowego Buntu i Bitwę O Logo Forum.
|
|
Pią 5:56, 11 Wrz 2015 |
|
|
DeadExit
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krk
|
|
|
|
Dobry pomysł na dwa fabularne DLC. Pierwszy dodatek "Gake revolution", drugi "Battle of the logo" XD
|
|
Pią 6:45, 11 Wrz 2015 |
|
|
|