Autor |
Wiadomość |
TTVenom
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Mrocznej odchłani
|
|
|
|
Hehe ... Czy to kolejna moda ? Nie sądze ... Tworzenie gier jest duuuużo trudniejsze od tworzenia gifów ... A co do samego projektu , to już nie mogę się doczekać ...
|
|
Pią 20:38, 13 Lip 2007 |
|
|
|
|
Karmazynowy Król
Dawny Moderator
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1546
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
Prace postepują. Jutro pierwsze screeny (Kongu), a w przyszłym tygodniu demo. Jeśli nie uda mi się rozwiązać pewnego problemu to bedę musiał owe demo pozbawić instalatora i wydam je w formia Folderu Skompresowanego, w którym znajdują się pliki gry i ikonka .
Oczywiście całość jest pisana pod Windowsa ^^.
Drugie Demo - Kongu & Hewkii za 2 tygodnie. Screeny z Hewkim za tydzień .
~Tenir
|
|
Nie 14:19, 15 Lip 2007 |
|
|
Matoro
Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
No to super .Już coraz bliżej .Nie mogę się doczekać , żeby zagrać i obejrzeć screeny.
|
|
Nie 14:58, 15 Lip 2007 |
|
|
TTVenom
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Mrocznej odchłani
|
|
|
|
Coraz Bliżej święta , Coraz bliżej święta ! Już blisko ! Jutro pierwsze Screeny ! Niemogę się już doczkać ... XD
|
|
Nie 15:07, 15 Lip 2007 |
|
|
Karmazynowy Król
Dawny Moderator
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1546
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
TADAAAM!
Po zrobieniu screena nie było widać wskaźnika myszy (Tego celownika) więc dodałem go w paincie, żebyście wiedzieli dokładnie co i jak . Mam nadzieję, że się podoba. Czekam na komentarze
~Tenir
|
|
Pon 11:21, 16 Lip 2007 |
|
|
Mikibio
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Dlaczego ta pierwsza z lewej strony kałamarnica puściła "krwawego" pawia??
|
|
Pon 11:33, 16 Lip 2007 |
|
|
Matoro
Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Nie no , mi się bardzo podoba ten screen .Squidy też takie fajniutkie .
|
|
Pon 11:34, 16 Lip 2007 |
|
|
Mertis
Dawny Moderator
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 1900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: z Gliwic
|
|
|
|
oO Powiem to w jednym słowie
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111oneoneoneoneone.
To jest na pewno ten super Screen o którym tak dużo mówiłeś oO
|
|
Pon 11:35, 16 Lip 2007 |
|
|
Mikibio
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
A co sie tak dokładnie w tej grze robi?Strzela sie z cordaka?
|
|
Pon 11:37, 16 Lip 2007 |
|
|
Karmazynowy Król
Dawny Moderator
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1546
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
| | To jest na pewno ten super Screen o którym tak dużo mówiłeś oO |
Mert... Daruj sobie takie komentarze... Jak coś ci się nie podoba to zrób lepsze .
Ten squid na samym dole to trup. Kiedy trafisz któregoś squida zmienia się właśnie w takiego po czym znika...
~Tenir
|
|
Pon 11:38, 16 Lip 2007 |
|
|
Mikibio
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Ale śmieszna gra ale przynajmiej z akcją może pobije grywalnościa VNOG ale realniej by było gdyby po zabiciu squida sie go mogło zjeść Bionicle chyba coś jedzą prawda
|
|
Pon 11:45, 16 Lip 2007 |
|
|
Mertis
Dawny Moderator
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 1900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: z Gliwic
|
|
|
|
Sorki inaczej wyobrażałem sobie wielką grę pisaną w C++. A tym nam dajesz screen przywodzącym i na myśl kurkę wodną oO. Liczyłem, że chociarz będzie można chodzić niczym w zwykłym shoterze. i strzelać do wszystkiego co się rusza. (no dobra nie musisz dawać aż takiej fizyki ) Ale żeby nam serwować "Squid wodny"
|
|
Pon 11:46, 16 Lip 2007 |
|
|
TTVenom
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Mrocznej odchłani
|
|
|
|
EE ... Zajdają , ale nie tak jak my ... One wchłaniają Energię , wysysając ją ...
A co do screnna , to narazie wygląda nieźle ... Nie mogę się doczekać demka ...
|
|
Pon 11:48, 16 Lip 2007 |
|
|
Karmazynowy Król
Dawny Moderator
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1546
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
| | Ale śmieszna gra ale przynajmiej z akcją może pobije grywalnościa VNOG ale realniej by było gdyby po zabiciu squida sie go mogło zjeść Bionicle chyba coś jedzą prawda |
Pleh... jak ty coś powiesz...
Jak mówiłem gra nie zachwyca jakimiś fajerwerkami i jest z pewnością dużo mniej efektowna niż dzieło Populisa. Nie mniej jednak stawiam tu na grywalność . Nie wiem jak wam, ale mnie strzelanie do squidów bardzo się podoba... xD
~Tenir
PS: No i ja robię to w notatniku...
Edit: Mertis, to tylko jeden poziom gry. Zdradzę, że jako Hewkii będzie łapało sie spadające bąbelki powietrza. A poza tym to, że tworzę grę w C++ wcale nie jest jej atutem. Jak mówiłem znacznie ciekawsze rzeczy można stworzyć za pomocą kilku kliknięć w tak zwanych klikach. Ale to po prostu pójście na łatwiznę. Tu tworzę wszystko sam. Od animacji po zachowanie squidów.
Ostatnio zmieniony przez Karmazynowy Król dnia Pon 11:52, 16 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 11:48, 16 Lip 2007 |
|
|
Mikibio
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
tak ratatata i morze czy tam ocean oczyszczone z kałamarnic a toa mają jakieś różnice między umiejętnościami czy nie?
|
|
Pon 11:49, 16 Lip 2007 |
|
|
|