Forum PFB Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Explore of the Deep
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum PFB Strona Główna » Różne Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Explore of the Deep
Autor Wiadomość
Karmazynowy Król
Dawny Moderator


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

Post
Widzę że zachodzi tu małe nieporozumienie. Jak pisałem w edicie poprzedniego posta (którego nikt nie czytał...) każdy Toa ma osobną mini gierkę. Strzelanie do squidów to tylko poziom z Kongu. Każdy kolejny będzie się od tego różnił!

~Tenir

Pon 11:54, 16 Lip 2007 Zobacz profil autora
Mertis
Dawny Moderator


Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 1900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: z Gliwic

Post
Tenir chcialbym zauważyc iż Linux też był pisany w C++ i też Linus musiał wszystko sam programować. Od tego jak wyglądają ikonki do wygasacza ekranu. Więc myśle ze po przeczytaniu kilku książek i i pełnym szkoleniu gra będzie o wiele lepsza.

P.s. Popracował bym nad wyglądem Squidów gdzie nie gdzie widać białe kropki.
Pon 11:57, 16 Lip 2007 Zobacz profil autora
Karmazynowy Król
Dawny Moderator


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

Post
Mertis napisał:
Tenir chcialbym zauważyc iż Linux też był pisany w C++ i też Linus musiał wszystko sam programować. Od tego jak wyglądają ikonki do wygasacza ekranu. Więc myśle ze po przeczytaniu kilku książek i i pełnym szkoleniu gra będzie o wiele lepsza.

P.s. Popracował bym nad wyglądem Squidów gdzie nie gdzie widać białe kropki.

Zapewne masz rację, weź jednak pod uwagę to, że Linuxa nie tworzył 13-latek Mrugnięcie. Co do książek to z chęcią kilka bym przeczytał. Nie wiem jednak gdzie i jakich tytułów szukać Mrugnięcie.

Te białe kropki to refleksy świetlne (a przynajmniej tym mają być).

~Tenir

Pon 12:02, 16 Lip 2007 Zobacz profil autora
Mertis
Dawny Moderator


Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 1900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: z Gliwic

Post
Wyglądają jednak jak źle wycięty rysunek a ksiązki tu masz listę :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie są najtańsze ale powinny wystarczyć.
Pon 12:08, 16 Lip 2007 Zobacz profil autora
Nivawk Nuva
Dawny Administrator


Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
No tak.

Aż nie wiem od czego zacząć, celowo wcześniej tu nic nie pisałem.
Bardzo mi się twoje dzieło podoba, właśnie przez C++, ale jest jedno ale. Panie Tenir, wszyscy którzy robią w językach/klikach/czymś w tym stylu będą to doceniali. Ja cię podziwiam, sam tego zrobić nie umiem i w ogóle. Tylko co z tego? Tak zwany ogół, PFBowcy, nie będzie patrzył na to, czy to napisałeś, czy wyklikałeś, czy kupiłeś na bazarze. Dla tych, dla których robisz tę grę, liczy się efekt końcowy. A on faktycznie jest taki, jak mówi Mertis. Nie czepiam się rzecz jasna grafiki, bo programista nie musi być grafikiem, ale same możliwości jakieś małe. Łapanie bąbelków już było, na Bio.com, tylko razem z ich niszczeniem.

Kampania reklamowa nieadekwatna do skali projektu. Największą jego zaletą jest to, że jest. I że w C++. Ja będę oczywiście uważał, że to jest cudo, bo mi sam fakt istnienia w języku wystarczy. Ale "rynku" tym nie zdobędziesz. Życie jest okrutne i to co w klikach zrobisz w 5 minut, w językach zrobisz w kilka dni, a i tak po dużo dłuższej nauce. Powodzenia przy nowych levelach, bo ten się chyba nie spodobał, i reszta na GG, bo moje posty trudno zrozumieć.

A tak technicznie: Jakieś poziomy trudności, save'y, czy coś koło tego? Ekran jest scrollowany? Jakaś AI?
Pon 13:12, 16 Lip 2007 Zobacz profil autora
Karmazynowy Król
Dawny Moderator


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

Post
@NN: Niestety masz rację. Serc userów tym nie podbiję, nie mniej jednak uważam, że kiedy zwyczajnie się nudzimy z chęcią odpalimy taką nieskomplikowaną gierkę i trochę się rozerwiemy.

Technicznie to w opcjach będzie można wczytać własną muzykę ;]. Save' ów raczej nie przewiduje, gdyż każda z mini gierek trwa nie dłużej niż dwie minuty. Ale na stronie gry będzie można podzielić się z innymi graczami naszymi wynikami Mrugnięcie.

~Tenir

Pon 13:25, 16 Lip 2007 Zobacz profil autora
Apokalips
Moderator


Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 3076
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Urm ... Co ja moge powiedzieć ... Hmmmm

Naprawde musze to komentować ?? xD

Dobra No więc ... Nie powiem tego co miałem powiedzieć Bo Tenir się obrazi ... xD

Jednak Populusa tym nie przebijesz Tenir ...

Nie lepiej było by użyć ... No wiesz Spritowych Squidów ?? ... Niż WYCINANEK ... Ech

Co ja będe gadał czekam na Demo ... xD

Pon 13:32, 16 Lip 2007 Zobacz profil autora
Karmazynowy Król
Dawny Moderator


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

Post
-Apokalips- napisał:
Urm ... Co ja moge powiedzieć ... Hmmmm

Naprawde musze to komentować ?? xD

Dobra No więc ... Nie powiem tego co miałem powiedzieć Bo Tenir się obrazi ... xD

Jednak Populusa tym nie przebijesz Tenir ...

Nie lepiej było by użyć ... No wiesz Spritowych Squidów ?? ... Niż WYCINANEK ... Ech

Co ja będe gadał czekam na Demo ... xD

Apo te wycinki wyglądają o niebo lepiej niż to squidy rodem z Kitów (Są one z CftD i jeśli się przyjrzycie to zobaczycie, że i tam są takie refleksy świetlne). Populusa oczywiście nie przepiję. Zresztą nie miałem zamiaru z nim konkurować. On tworzy złożony projekt, a ja kilka prostych mini gierek. Możesz bez obaw napisać to co chciałeś. Nie obrażę się, bo wiem, że nie jest to gra pokroju BH czy choćby TQ3 xD.

~Tenir

Pon 13:40, 16 Lip 2007 Zobacz profil autora
Gaku
Dawny Administrator


Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 4135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Post
Wow, to wygląda... ŚWIETNIE!!! A to czerwone na Squidzie to jest krew, czy co?
Za obrazek 10/10.
Wto 11:00, 17 Lip 2007 Zobacz profil autora
Mikibio



Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
To jest trup jak zastrzelisz squida to tak wygląda a potem znika
Wto 11:31, 17 Lip 2007 Zobacz profil autora
Lewa



Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 1816
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Gaku 745 napisał:
Wow, to wygląda... ŚWIETNIE!!! A to czerwone na Squidzie to jest krew, czy co?
Za obrazek 10/10.

Mnie też się podoba Wesoły. Krew trochę mało realistyczna... i ten Cordak... Czemu w grze z Kongu jest Cordak Jaller'a xD. A za screen 9/10 Bardzo wesoły.
Wto 16:41, 24 Lip 2007 Zobacz profil autora
ZEFIR



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Z Hueco Mundo

Post
Populusa tym Tenir nie pszebijesz ale po screnah wnioskuje rze bedzie w co se pograć w deszczowy dzień
Wto 18:53, 24 Lip 2007 Zobacz profil autora
Matoro



Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
A ty może zamiast w to pograć poczytasz zasady ortografii ... sorka za off-top , ale to po prostu koniec świata z jego pisaniem , a tak nawiasem , ciekawe , kiedy będzie nowy screen .
Wto 18:58, 24 Lip 2007 Zobacz profil autora
Karmazynowy Król
Dawny Moderator


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

Post
Prawdę mówiąc prace nad EotD trochę zwolniły. Nie bardzo chce mi się grzebać w linijkach kodu, kiedy za oknem tak pięknie... >.<

~Tenir

Wto 19:04, 24 Lip 2007 Zobacz profil autora
Karmazynowy Król
Dawny Moderator


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

Post Demo Dostępne!
No, wreszcie poprawiłem bugi w mini grze z Nuparu... To oznacza mniej więcej tyle, że przed wami pierwsze demo Mrugnięcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kilka słów ode mnie:
-Wiem, że wskaźniki myszy nie działają. Zostanie to w najbliższym czasie naprawione;
-Folder "Explore of the Deep" MUSI zostać wypakowany do pulpitu, inaczej wystąpi problem z ikonkami;
-To, że gra z Nuparu również opiera się na strzelaniu z Cordak Blastera to czysty przypadek, cały engine poziomu pisałem od nowa więc żeby nie było że szedłem na łatwiznę!
-Gra rzeczywiście jest bardzo prosta, ale daje dużo frajdy (testując grę wciągnąłem się do tego stopnia, że zacząłem maniakalnie nabijać punkty... Mój osobisty rekord to 33, ciekawe czy ktoś mnie pobije Przewraca Oczami );
-Opcje jeszcze nie działają, ale w najbliższym czasie je napiszę;
-Nie liczę z waszej strony na podziw. Grę tworzę dla siebie, a od was oczekuje konstruktywnej krytyki Wesoły.
-Na stronie gry zorganizowana zostanie "loża zwycięzców". Będą tam nicki pięciu graczy z najwyższymi wynikami. Na piątkę tą czekają "nagrody-niespodzianki". Swoje najlepsze wyniki zgłaszajcie w tym temacie i u mnie na PW;
-Nie dodałem tu mini gry z Kongu ponieważ chciałem, bo demo pokazało wam coś zupełnie nowego;

Hmmyyy... No to by było na tyle. Czekam na wasze opinie Mrugnięcie.

~Tenir



Ostatnio zmieniony przez Karmazynowy Król dnia Nie 12:50, 05 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
Nie 11:04, 05 Sie 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum PFB Strona Główna » Różne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin