Autor |
Wiadomość |
Populus
Dawny Moderator
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Pamiętacie TQ3? - DEMO DOSTĘPNE |
|
DEMO JEST DOSTĘPNE!!
[link widoczny dla zalogowanych]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
STEROWANIE
Strzałki - Bieg w lewo/prawo, skok (podwójny skok)/kucanie.
Shift - Marsz
Z - Strzał.
X - Attak bronią.
C -
W powietrzu - Użycie maski Miru
Na ziemi - Użycie maski Hau
A - Użycie maski Akaku
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Więc, z przykrością musze zawiadomić, że nie będzie niestety skakania po ścianach i odrywania głów Vahki...
Z powodu ogromu projektu brakowało mi wszystkiego, dźwięków, grafik, tła, muzyki...
Moje ambicje jednak nie przerosły kompletnie moich możliwości. Zdobywałem to co chciałem, lecz zajmowało to zbyt dużo czasu. No dobra, może był ambitny, ale nie zbytnio ambitny, bądź co bądź to nie był główny powód.
Głównym powodem był po prostu zbyt duży wpływ projektu na moje życie - zajmował zbyt wiele czasu dając co raz mniejsze rezultaty.
Dlatego, postanowiłem zrobić nieco inną gre.
Tak, TQ3 teraz będzie koncentrowało się na tym co powinno od początku - Toa.
Dlatego pracuje nad grą korzystającą z dobrodziejstw "Rayg's 2,5 Kit" oraz grafiki z MNOLG I i II.
Dodatkowo znalazłem świętną strone z darmową muzyką tworzoną przez niezależnych twórców.
W grze każdy znany i dotychczas widziany Toa będzie miał swój jeden level.
Dodatkowo, Toa będą mogli wykorzystywać swoje maski (Toa Mata oczywiście wszystie 6 na łepka) oraz broń i moce żywiołu, który przedstawiają.
Screen nie oddaje tego co oferuje w pełni gra, niedługo zamieszcze pierwsze demo:
Ostatnio zmieniony przez Populus dnia Nie 12:30, 24 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 16:21, 01 Maj 2007 |
|
|
|
|
TTVenom
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Mrocznej odchłani
|
|
|
|
Noo ... Wygląda uroczo ... Czekam z niecierpliwością na Demko ... Może być ciekawe ...
|
|
Wto 16:28, 01 Maj 2007 |
|
|
Karmazynowy Król
Dawny Moderator
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1546
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
Wygląda bardzo ciekawie... Jeśli żeczywiście będzie tak jak mówisz, to jest na co czekać . Mam pytanko - w jakim języku piszesz grę? Przypomina to bardziej pierwszego sonica, niż BH, ale i tak jest (jak to określił TT) urocze . Czy to oznacza, że to co wydzieliśmy na demo z Lhikanem będzie komplwtnie wywalone z gry?
|
|
Wto 17:34, 01 Maj 2007 |
|
|
Neo
Dołączył: 03 Gru 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Będą Toa Mahri, Lesovikk i pierwsza Toa (jak pojawią się zdjęcia tej dwujki) ??
Po tym sreenie pomyślałem że będę musiał w to zagrać. Takie gry podobają mi się o wiele bardziej od BH czy innych.
Czy te levele będą jakoś związane z historią?? Toa Mata na Mata Nui, Inika na Voya Nui itd.??
|
|
Wto 18:02, 01 Maj 2007 |
|
|
Populus
Dawny Moderator
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Robię gierke w Multimedia Fusion 2, mam już kilkuletnie doświadczenie z programami z tej serii.
Owszem, gra opiera się surowo na fabule Bionicle, każdy level będzie związany z historią. W pierwszym (Tahu) jest krótka cut-scenka na podstawie animowanych epizodów na stronce Bionicle.com. (Spotkanie Tahu z mieszkańcami wyspy)
Jeśli ktoś ją widział oczywiście.
I nie, nie będzie Toa Mahri, ani niczego post 2006. Dlaczego? Ponieważ osobiście uważam że najpiękniejsze lata Bionicle ma za sobą. Gra skończy się na Inika. Dla mnie wszystko po nich przypomina power rangers.
|
|
Wto 18:37, 01 Maj 2007 |
|
|
Whiteo
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz - Nui
|
|
|
|
Jeżeli tak mówisz to musi być Super Gierka. A ja w tym czasie poczekam na demko
|
|
Śro 7:26, 02 Maj 2007 |
|
|
Gaku
Dawny Administrator
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 4135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
|
|
|
Wow, tworzysz gry? To genialnie, czekam jak inni na demo
PS. rzeczywiście pisze się przez "rz", Tenir (nie mogłem się powstrzymać)
|
|
Śro 11:30, 02 Maj 2007 |
|
|
Nivawk Nuva
Dawny Administrator
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Populus też robi w klikach?! Znalazłem na PFB klikowca! Super!
Nie będzie TQ3, ale zamiast tego nowy projekt. Toa 2001 - 2006. Czekam i się cieszę na samą myśl.
Ile (na chwilę obecną) planujesz to pisać? I w czym robiłeś TQ3?
|
|
Śro 13:15, 02 Maj 2007 |
|
|
DD
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 3797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się bierze dyfrakcja światła?
|
|
|
|
Gierka zapowiada się świetnie...a nie wolał byś użyć chimoru kit zamiast raig?
|
|
Śro 13:27, 02 Maj 2007 |
|
|
Zakhai
Dawny Moderator
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 2000
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica\Wrocław
|
|
|
|
| | Gierka zapowiada się świetnie...a nie wolał byś użyć chimoru kit zamiast raig? |
Głupi jesteś! Chimoru nie ma w ogóle póz! to jest takie do skaładnania! A z Rayg Spritesheet można zrobić animacje, gry itp, bo jest róznica między Kitem (rzeczy do składania) a Spritesheetem (gotowe pozy)
| | Niedługo zamieszczę peirwsze demko |
Niedługa znaczy za rok, moze za dwa .
Te Zakhai bez obrażania Userów prosze !! < Apokalips
|
|
Śro 15:38, 02 Maj 2007 |
|
|
Populus
Dawny Moderator
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Populus też robi w klikach?! Znalazłem na PFB klikowca! Super!
Nie będzie TQ3, ale zamiast tego nowy projekt. Toa 2001 - 2006. Czekam i się cieszę na samą myśl.
Ile (na chwilę obecną) planujesz to pisać? I w czym robiłeś TQ3? |
Nie, nie nie!
To JEST TQ3. I oficjalnie to potwierdzam, bo nawet sam do tego momentu tego tak nie nazywałem :p.
I jak na razie cały engine gry mam już napisany, w tym korzystanie z masek. A poprzedni projekt TQ3 robiłem w Multimedia Fusion 1.5.
Tak dla ciekawostki, jeżeli kogoś to interesuje, to poprzednie dwie gry z serii TQ miały taki sam charakter, tzn. opowiadały o całej uwczesnej historii Bionicle. (TQ 1 opowiadało o fabułę z 2001, TQ2 z 2001 - 2003) Może kiedyś, jak znajde te gry to umieszcze link do nich. Widocznie tak musiało być, nie mogłem skupić się na jednym Toa bądź roku .
|
|
Śro 17:31, 02 Maj 2007 |
|
|
Populus
Dawny Moderator
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Przepraszam za podwójnego posta, ale praca nad TQ3 postępuje.
Nowy screen:
|
|
Sob 16:52, 16 Cze 2007 |
|
|
TTVenom
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Mrocznej odchłani
|
|
|
|
Noo ... Fajne to wygląda jak na fanowską grę ... Efekty są przepiękne ... Już się nie mogę doczekać ...
|
|
Sob 17:12, 16 Cze 2007 |
|
|
DD
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 3797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się bierze dyfrakcja światła?
|
|
|
|
Jak tam idą prace? Bo się doczekać nie mogę
|
|
Czw 13:35, 21 Cze 2007 |
|
|
Populus
Dawny Moderator
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Prace idą... Hm... No idą
Jak na razie mam skończone 3 levele (Tahu, Kopaka i Lewa).
Może to mało, ale zapewniam, że są one na tyle duże by was zadowolić. Niedługo wypuszcze demo (Za tydzień dwa, może nawet wcześniej)
|
|
Pią 19:50, 22 Cze 2007 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|