Forum PFB Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
TQ3 - Full.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum PFB Strona Główna » Różne Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
TQ3 - Full.
Autor Wiadomość
Populus
Dawny Moderator


Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
W tym problem, nie. Mrugnięcie

Lecz moim marzeniem zawsze było... Coś stworzyć.

Dlatego interesuje się grafiką 3D, programowaniem, klikami, i ostatnio rysunkiem i animacją.
Śro 21:14, 10 Paź 2007 Zobacz profil autora
Nivawk Nuva
Dawny Administrator


Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Populus napisał:
Nivawk Nuva napisał:
Mogę?

Aż szkoda to pisać, ale ta gra mnie rozczarowała. Nie ma w niej wiele ponad zwyczajną platformówkę, oczywiście nie licząc samego faktu, że jest o Bionicle.


Nigdy nie zamierzałem, ani też nie byłem w stanie zrobić gdy o Bionicle która byłaby "głęboka" zarówno w formie jak i w przekazie... Nikt nie jest w stanie stworzyć genialnej gry bazując na ograniczonym uniwersum.
Czy ja wiem? Poprzednia wersja TQ3, ta o Metru Nui, była fajna, bo była odmianą od platformówki. Ale mogło być gorzej, to mógł być klon Mario.
Populus napisał:

Nivawk Nuva napisał:

-Dźwięki, jakaś taka niska jakość. Zamiast darmowych źródeł nie można było zripować tego z komercyjnych gier/programów? TQ3 to w końcu freeware.


Większość dzwięków jest zripowana z innych gier Bionicle. W tym problem. Muzyka natomiast pochodząca z innych gier jest oznaką braku profesjonalizmu. Pamiętaj, że w głównej mierze robiłem tą gre sam. .
DŹWIĘK, nie muzyka. Muzyka tylko u Pohatu była słaba. Brak profesjonalizmu? OK, twoja sprawa, twój projekt Wesoły

Populus napisał:

Nivawk Nuva napisał:

-Nie ma walki z Makutą ani z Bahrag


Nie moja wina. Były w planach.

Jasne, rozumiem.
Populus napisał:


Nivawk Nuva napisał:

-Ta gra mi spowalniała kompa. A nie uwierzę, że nie spełniam wymagań.


To już wina samego programu Multimedia Fusion. Ja robiłem wszystko co w mojej mocy by grało się najpłynniej.
MMF2 ma takie problemy, fakt. Może wina rozdzielczości.
Populus napisał:


Nivawk Nuva napisał:

-Cały drugi poziom Lewy to jeden wielki bug, nie wiem gdzie się zaczyna, a gdzie kończy


... Plik "TQ3 czesc 2.exe" zawiera drugi poziom dla Lewa...

A ja jestem głupi i nie sprawdziłem drugiego pliku. Neutralny Ten level zaczyna się od końca, jeśli trafię w lianę na drzewie i poskaczę chwilę w prawo, przechodzę poziom.

Populus napisał:

Nivawk Nuva napisał:

-Korzystałeś z czyjegoś kodu? Tzn. zrobiłeś wszystko sam, czy brałeś jakieś przykłady itd.


Oczywiście że sam. Nie wykorzystałem ŻADNEGO z domyślnych ruchów w MMF. Cały engine gry, poruszanie się, kod cut-scenek i inne efekty to wynik mojego doświadczenia w klikach.

Z plug-inu skorzystałem jedynie przy lianach, przeprogramując je odpowiednio do swoich potrzeb.

Nivawk Nuva napisał:

-Te liany są zrobione tylko animacją, czy mają jakąś fizykę? Jeśli fizykę, to są świetne


Fizyka synek, fizyka! Przecież gdyby to była animacja, postarałbym sie o lepsze... Dlatego są to tylko kulki.
To są świetne. Wesoły
Śro 21:15, 10 Paź 2007 Zobacz profil autora
Iruini



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tak

Post
POp, a skąd moge wziąść TQ1 i 2??
Śro 21:21, 10 Paź 2007 Zobacz profil autora
Populus
Dawny Moderator


Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Iruini napisał:
POp, a skąd moge wziąść TQ1 i 2??


Nie możesz. Przestańcie się o to pytać.

Te gry i tak straciłem razem z moim dyskiem. Smutny
Śro 21:22, 10 Paź 2007 Zobacz profil autora
Iruini



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tak

Post
Pewnie nie ma ich gdzies w Necie do ściągnięcia??
Śro 21:25, 10 Paź 2007 Zobacz profil autora
DD



Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 3797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się bierze dyfrakcja światła?

Post
Mam pytanko...zrobisz jeszcze jakąś grę? Np. TQ4 o Metru Nui, czy coś w ten deseń?
Czw 16:37, 11 Paź 2007 Zobacz profil autora
Populus
Dawny Moderator


Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Nie.

Powód jest prosty. Jeszcze raz przekonuję się jak wielkie wsparcie możecie wy chłopaki z tego forum zapewnić... Tyle pracy i AŻ dwie strony postów. Dzięki za to że po tylu postach, że nie możecie się doczekać, że gra prezentuje się świetnie, że dema były świetne, że screeny były świetne że wogóle wszystko było wypas, że po tym wszystkim 3 OSOBY POSTUJĄ W TYM PRZEKLĘTYM TEMACIE. Chwała im za to, ale spodziewałem się większego odzewu.

-_-

Jak zwykle zresztą.

Najlepiej to idzcie grać w Dark709's Comics: The game.
Czw 19:53, 11 Paź 2007 Zobacz profil autora
Lokisyn
Administrator


Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 2203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Mało osób wchodzi na forum ostatnio, było ich pare przez kilka dni jak pokazali sety na 2008 a teraz znów ich niema. No i ja na przykład rzadko wchodzę w działy Obrazki i hałaski, Gry, FanFic&ArtWork, Książki, komiksy bo większość tematów tutaj to same bzdury. Więc mało osób może podziwiać.
Czw 20:17, 11 Paź 2007 Zobacz profil autora
linus022



Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Jeezu....

Gra jest świetna, ale dopatrzyłem się paru bugów.
Hmm.. Klimat gry także wspaniały oraz wspaniale zrobione lvl z Lewą i Pohatu.
A walki zaje.....fajne. Pomyśl może nad czymś w stylu "Bio fighters" bo walka Gali
była naprawdę świetna. Muzyka też pasuje. Mi się podoba.
Czw 23:00, 11 Paź 2007 Zobacz profil autora
DD



Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 3797
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się bierze dyfrakcja światła?

Post
No ja się rozpiszę:
GRA JEST GENIALNA!
Świetna platformówka, można się jednak przyczepić( min. nie ma zapisu po ponownym włączeniu, no i czasem się tnie) ale aż chce się w nią grać! Muzyka jest świetnie dobrana, płynna animacja, maski...cudo!

Mam nadzieję że to cię zadowaoli. Idę grać XD
Pią 11:02, 12 Paź 2007 Zobacz profil autora
Karmazynowy Król
Dawny Moderator


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

Post
Wydłubałem trochę czasu, przeszedłem grę (w jakieś 45 min) i pokuszę się o dłuższy komentarz.

Poniękąd przekonałem sie do klików, ale wciąż uważam, ze to swoiste pójście na łatwiznę Wesoły. Liany są kompletnie nie funkcjonalne. Owszem działają w maire dobrze, ale po kiego licha użyłeś go tego fizyki? Ich wygląd stał się przez to bardzo kiepski,a przeciętny gracz nie powie "Łał, jakie wspaniale dopracowane liany z fizyka i w ogóle.", a "Co to z kulki jakieś?!". Ładniejszy i prostszy efekt miałbyś używając zwykłej animacji, ale jak uważasz. Źle, że nie skończyłeś projektu bo 12 poziomów to w rzeczy samej trochę mało. Gra jest dynamiczna, ale nie ustrzegła się wielu bugów (drobne i mało przeszkadzające w grze pominę). Rozumiem, że grafikę robiłeś sam i że jako programista nie musisz się na niej znać, le ty się na niej znasz. Cóż. Prosta platformówka 2D to nie szczyt Twoich możliwości. Do tego grafika w kilku miejscach jest... dziwaczna. Mam tu na myśli np. poziom z kopaką. Nie przyszło Ci do głowy, że ten paskudny granat będzie raził po oczach? Postaci są ciut za małe w stosunku do otoczenia, a muzyka po pewnym czasie zaczyna nudzić. pomysłowość z jaką rozegrałeś niektóre levele zaskakuje. Ale gra jest zaskakująco płytka. Prawdę mówiąc spodziewałem się czegoś więcej po słynnych cutscenkach. Źle, że nie dokończyłeś projektu. Na dodatek gra nie działa stabilnie, czasem wiesza mój komputer który idealnie pracuje w Mayi 8.0 na modelach powyżej 10k poly. Całość nie działa niestety stabilnie i jest to największy minus Kilków. Dobra dość krytyki czas na to co mi się podoba: Tu nie będę się rozpisywał i powiem, ze cała reszta. Przede wszystkim pomysł. Założenia projektu było olbrzymie, ale niestety skończyło się na Toa Olda. Wystawie ocenę: 5. I to byłoby tyle...

I nie przejmuj się małym odzewem, jak chcesz więcej komentarzy to napisz na BZP Wesoły. Jeszcze raz gratuluje świetnej gry.

~Tenir

Pią 11:36, 12 Paź 2007 Zobacz profil autora
Populus
Dawny Moderator


Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Tenir napisał:

I nie przejmuj się małym odzewem, jak chcesz więcej komentarzy to napisz na BZP Wesoły. Jeszcze raz gratuluje świetnej gry.

~Tenir


[link widoczny dla zalogowanych]
Pią 13:39, 12 Paź 2007 Zobacz profil autora
linus022



Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
I think we are lost..
I blame you for this

xPP Właśnie teraz znalazłem. Świetna animacja Lewy!
Gra piękna
Pią 13:42, 12 Paź 2007 Zobacz profil autora
Darkblade



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zadupie Ranga:Drafter

Post
super gra jest świetna(tylko szkoda że nie ma walki z bahrag i z makutą)
Pią 15:21, 12 Paź 2007 Zobacz profil autora
Matoro



Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Mi się gra podoba. Na razie przeszedłem żadnego poziomu , ale mogę powiedzieć , że ten z Gali jest interesujący .Dużo zakamarków , przeszkody .Można miło spędzić , gdy taka pogoda za oknem .Po prostu Super przez duże S .
Pią 15:51, 12 Paź 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum PFB Strona Główna » Różne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin