Autor |
Wiadomość |
Populus
Dawny Moderator
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
TQ3 - Full. |
|
9 września bierzącego roku mój dysk twardy DESKSTAR 20.5GB przestał odpowiadać. Wszelkie dane, łącznie z TQ3 uległy hmm... Zamknięciu. Nie jestem w stanie określić czy te dane są nietknięte, czy nie. Uważam jednak, że przy moim stanie finansowym mogę uznać ten dysk za stracony, gdyż nie mam zamiaru płacić 500 złotych za przywrócenie danych, przynajmniej na dzień dzisiejszy.
Gra zawiera 6 leveli Toa Olda, 6 leveli z sagi Bohrok. JEDNAK gra jest podzielona na 3 częśći - Pierwsze 8 leveli/level Lewa/levele Gali i Pohatu. Oczywiście z wiadomych powodów.
I tak jest dużo. Zapewnione jest co najmniej od 30 minut do 1.5 godziny gry w pełnej wersji. (W zależności od wprawy gracza).
==========================================================
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
==========================================================
STEROWANIE
Strzałki - Bieg w lewo/prawo, skok (podwójny skok)/kucanie.
Shift - Marsz
Z - Strzał.
X - Attak bronią.
C -
W powietrzu - Użycie maski Miru
Na ziemi - Użycie maski Hau
A - Użycie maski Akaku
==========================================================
Pragnąłbym wybaczyć za utworzenie już trzeciego tematu o TQ3. Wnoszę również prośbę do modów, by usuneli poprzednie.
Postanowiłem oficjalnie wypuścić wszystko, co na dzień dzisiejszy odzyskałem z innych źródeł.
Jest to mniej więcej 60% tego co stworzyłem, nie planowanej gry (To będzie około 45%, więc niewielka różnica, w gruncie rzeczy straciłem 2 levele... No i szansę "dorobienia" pewnych rzeczy)
Ostatnio zmieniony przez Populus dnia Pią 20:47, 12 Paź 2007, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Wto 22:03, 09 Paź 2007 |
|
|
|
|
linus022
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Dajesz pop, nie poddawaj się! Narazie grę zassysam, jutro napiszę jak się gra xP Dajesz dalej!
|
|
Wto 22:10, 09 Paź 2007 |
|
|
Apokalips
Moderator
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 3076
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Yeah !! Populus skończył Robote VIVAT POPULUS !!!! No to się doczekaliśmy
|
|
Śro 14:05, 10 Paź 2007 |
|
|
Populus
Dawny Moderator
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Yeah !! Populus skończył Robote VIVAT POPULUS !!!! No to się doczekaliśmy |
Nie do końca, przeczytaj dokładnie pierwszy post.
|
|
Śro 14:14, 10 Paź 2007 |
|
|
Apokalips
Moderator
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 3076
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
łeee ... tylko 2 lvle ... xD Aler przynajmniej to te ktorych nie widzieliśmy xD ...
|
|
Śro 14:21, 10 Paź 2007 |
|
|
Populus
Dawny Moderator
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | łeee ... tylko 2 lvle ... xD Aler przynajmniej to te ktorych nie widzieliśmy xD ... |
Dzisiaj dam pozostałe 10.
|
|
Śro 14:24, 10 Paź 2007 |
|
|
Karmazynowy Król
Dawny Moderator
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1546
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
Zanim pobiorę poczekam na resztę leveli xD.
~Tenir
|
|
Śro 14:25, 10 Paź 2007 |
|
|
Zakhai
Dawny Moderator
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 2000
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica\Wrocław
|
|
|
|
A mi nadal nie działa ^^
|
|
Śro 14:26, 10 Paź 2007 |
|
|
Nivawk Nuva
Dawny Administrator
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
No szkoda dysku i projektu. Zamierzasz toto kontynuować?
Otwieram, (wreszcie można wyłączyć fullscreen )., odpalam level z Gali i przegrywam po 5iu minutach. Widzę PIĘKNY własny ruch, klimacik jakiś się tam odbija, daleko nie doszedłem. Ale faktycznie projekt nieco niedopracowany, są niedoskonałości w animacji i ułożeniu poziomu. Efekty graficzne jak na MMF2 niezłe.
Ogólnie rzecz ujmując, podziwiam projekt.
PS Zostały ci .mfa? Bo mam kilka pytań
|
|
Śro 14:31, 10 Paź 2007 |
|
|
Populus
Dawny Moderator
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | No szkoda dysku i projektu. Zamierzasz toto kontynuować?
Otwieram, (wreszcie można wyłączyć fullscreen )., odpalam level z Gali i przegrywam po 5iu minutach. Widzę PIĘKNY własny ruch, klimacik jakiś się tam odbija, daleko nie doszedłem. Ale faktycznie projekt nieco niedopracowany, są niedoskonałości w animacji i ułożeniu poziomu. Efekty graficzne jak na MMF2 niezłe.
Ogólnie rzecz ujmując, podziwiam projekt.
PS Zostały ci .mfa? Bo mam kilka pytań |
Gdyby pozostały mi .mfa nie byłoby tego tematu i kontynuowałbym pracę.
|
|
Śro 14:39, 10 Paź 2007 |
|
|
DD
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 3797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się bierze dyfrakcja światła?
|
|
|
|
No, fajnie ze wróciłeś z TQ3...
Poczekam na pełniak, potem ocenię
|
|
Śro 15:11, 10 Paź 2007 |
|
|
Populus
Dawny Moderator
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
==========================================================
[link widoczny dla zalogowanych]
==========================================================
STEROWANIE
Strzałki - Bieg w lewo/prawo, skok (podwójny skok)/kucanie.
Shift - Marsz
Z - Strzał.
X - Attak bronią.
C -
W powietrzu - Użycie maski Miru
Na ziemi - Użycie maski Hau
A - Użycie maski Akaku
==========================================================
|
|
Śro 17:01, 10 Paź 2007 |
|
|
Nivawk Nuva
Dawny Administrator
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Mogę?
Aż szkoda to pisać, ale ta gra mnie rozczarowała. Nie ma w niej wiele ponad zwyczajną platformówkę, oczywiście nie licząc samego faktu, że jest o Bionicle. Demo jako tako było fajne i myślałem, że jego bugi zostaną naprawione w pełnej wersji. Wiem, to nie jest pełna wersja. Ale skoro nie zamierzasz zrestartować projektu, to ta wersja jest największa. Jasne, że znalazłem w niej wiele pięknych rzeczy. Ale po kolei:
CO MI SIĘ PODOBA:
-Jest tu klimat. I to najważniejsze. Ocaliłeś coś z 2001-2003.
-ŚWIETNY level z Pohatu. Bieganie Cudeńko normalnie, takiego efektu prędkości dawno (nigdy) nie widziałem w platformerze.
-Pojedynek Gali z Tarakava i Onuy z Lewą, które bronią się same. Lewa jest potwornie szybki, a Onua wręcz przeciwnie, poza tym sam pomysł przedstawienia tej walki świetnie wyszedł.
-Pierwszy poziom z Lewą. Przez kwadrans nie byłem w stanie przejść pierwszych lian, ale jak już się to opanuje, można nieźle śmigać. Brawo.
-Konieczność myślenia w niektórych fragmentach levelu Onuy
-Twój własny ruch 8-dir w levelu Gali, jest naprawdę świetny
-Efekty graficzne, półprzezroczystość, Kakama u Pohatu i efekt add-subtract o który już cię kiedyś pytałem
-Muzyka w levelu Lewy
CO MI SIĘ NIE PODOBA:
-Grafika właściwie wszystkiego. Poziomy wodne i lodowe mają jakieś brzydkie coś w niektórych miejscach, takie wielkie plamy pikseli w podobnym odcieniu. Tahu ma w swoich levelach słabą namiastkę ognia, a Muaka jest fatalna/y.
-Dźwięki, jakaś taka niska jakość. Zamiast darmowych źródeł nie można było zripować tego z komercyjnych gier/programów? TQ3 to w końcu freeware.
-Ułożenie platform i grafiki na niektórych poziomach sprawia wrażenie bałaganu, są nierówno poukładane na warstwach itp.
-Nie ma walki z Makutą ani z Bahrag
-Nie da się wyłączyć fullscreenu
-AI?
-Bohroki. Jako całość
-Deszcz tak jakoś niemrawo padał, śnieg tak samo
-Pełno różnych drobnych błędów, w niczym nieprzeszkadzających,ale one są w każdym programie
-Muzyka w levelu Pohatu
-Jakoś przez całą grę nie byłem w stanie opanować sterowania, postać mi się wymykała (to można zwalić na mój brak refleksu manualnego)
-Ta gra mi spowalniała kompa. A nie uwierzę, że nie spełniam wymagań.
JAKIE BUGI ZNALAZŁEM:
-Muaka i Lewa czasem zacinają się przy walkach
-Animacje nawalają
-Tahu nie chce umrzeć w swoim 2gim poziomie po spadnięciu do ognia i trzeba resetować grę
-Cały drugi poziom Lewy to jeden wielki bug, nie wiem gdzie się zaczyna, a gdzie kończy
JAKIE MAM PYTANIA:
-Miałeś jakiegoś grafika? Jeśli wszystko robiłeś sam, olej uwagi dot. grafiki
-Korzystałeś z czyjegoś kodu? Tzn. zrobiłeś wszystko sam, czy brałeś jakieś przykłady itd.
-Te liany są zrobione tylko animacją, czy mają jakąś fizykę? Jeśli fizykę, to są świetne
Jeśli chciało ci się przeczytać przynajmniej połowę tego posta, możesz spokojnie uznać, że rozumiem brak pełnej wersji. Wymieniłem wszystko co znalazłem, ale wiem że straciłeś projekt. Także ocenę 6/10 stosuję do ogółu i nie ma ona znaczenia, bo to nie jest wersja końcowa
Dobra, kretyńskie pytanie z tymi .mfa.
|
|
Śro 20:25, 10 Paź 2007 |
|
|
Populus
Dawny Moderator
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Mogę?
Aż szkoda to pisać, ale ta gra mnie rozczarowała. Nie ma w niej wiele ponad zwyczajną platformówkę, oczywiście nie licząc samego faktu, że jest o Bionicle.
|
Nigdy nie zamierzałem, ani też nie byłem w stanie zrobić gdy o Bionicle która byłaby "głęboka" zarówno w formie jak i w przekazie... Nikt nie jest w stanie stworzyć genialnej gry bazując na ograniczonym uniwersum.
| |
-Dźwięki, jakaś taka niska jakość. Zamiast darmowych źródeł nie można było zripować tego z komercyjnych gier/programów? TQ3 to w końcu freeware. |
Większość dzwięków jest zripowana z innych gier Bionicle. W tym problem. Muzyka natomiast pochodząca z innych gier jest oznaką braku profesjonalizmu. Pamiętaj, że w głównej mierze robiłem tą gre sam.
| |
-Nie ma walki z Makutą ani z Bahrag
|
Nie moja wina. Były w planach.
| |
-Ta gra mi spowalniała kompa. A nie uwierzę, że nie spełniam wymagań.
|
To już wina samego programu Multimedia Fusion. Ja robiłem wszystko co w mojej mocy by grało się najpłynniej.
| |
-Cały drugi poziom Lewy to jeden wielki bug, nie wiem gdzie się zaczyna, a gdzie kończy
|
... Plik "TQ3 czesc 2.exe" zawiera drugi poziom dla Lewa...
| |
-Miałeś jakiegoś grafika? Jeśli wszystko robiłeś sam, olej uwagi dot. grafiki
|
Jakby Tobie odpowiedzieć... Postaci oczywiście wykonał InnerRayg z BZP. Scenerie i tło pochodzą z Flash'owych Epizodów. Wszystkie Platformy, efekty typu woda w levelu Gali, drzewa w levelu Tahu,śnieg, deszcz,toczące się kamienie w levelu Pohatu, i wszystko inne to moja robota. Coś około 40% grafiki tej gry wyszło spod mojej ręki.
Najbardziej jestem dumny ze swocih podwodnych platform w levelach Gali.
| |
-Korzystałeś z czyjegoś kodu? Tzn. zrobiłeś wszystko sam, czy brałeś jakieś przykłady itd.
|
Oczywiście że sam. Nie wykorzystałem ŻADNEGO z domyślnych ruchów w MMF. Cały engine gry, poruszanie się, kod cut-scenek i inne efekty to wynik mojego doświadczenia w klikach.
Z plug-inu skorzystałem jedynie przy lianach, przeprogramując je odpowiednio do swoich potrzeb.
| |
-Te liany są zrobione tylko animacją, czy mają jakąś fizykę? Jeśli fizykę, to są świetne
|
Fizyka synek, fizyka! Przecież gdyby to była animacja, postarałbym sie o lepsze... Dlatego są to tylko kulki.
| | Tahu ma w swoich levelach słabą namiastkę ognia, a Muaka jest fatalna/y |
Jak wcześniej mówiłem, postaci tworzył InnerRayg. Do niego zgłaszać proszę takie problemy.
|
|
Śro 20:52, 10 Paź 2007 |
|
|
Iruini
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1275
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tak
|
|
|
|
Szacunek. Chciało ci sie tyle czasu to robić?
|
|
Śro 21:12, 10 Paź 2007 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|